Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سرهنگ عبدالله فاتحی رییس پلیس آگاهی کردستان از بازداشت قاتل نوزاد ۱۸ ماهه در سنندج در عملیات ضربتی پلیس خبر داد و اظهار داشت: با اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت طلاجات و مرگ مشکوک نوزاد ۱۸ ماهه در شهرستان سنندج، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به حساسیت موضوع تیم‌های بررسی صحنه جرم و کارآگاهان پلیس آگاهی استان در محل وقوع این حادثه جنایی حاضر و تحقیقات آغاز شد.

رییس پلیس آگاهی استان کردستان با بیان اینکه گمانه‌زنی‌های غیر مرتبط درباره علت وقوع این حادثه توسط رسانه‌های معاند و موج سواری آنان در این زمینه که هدفی جز تشویش اذهان عمومی ندارند، گفت: کارآگاهان با انجام تحقیقات فنی و تخصصی از ساختگی بودن موضوع مطلع شدند و با هماهنگی مقام قضایی قاتل را که یکی از نزدیکان دختربچه بود بازداشت، که در اظهارات خود به قتل اعتراف کرد.

فاتحی گفت: فرد قاتل در تحقیقات پلیسی اذعان کرده به علت فرار از مجازات جرم مرتکب شده، اقدام به ساختن سناریوی سرقت و قتل کرده و از عمل خود ابراز ندامت و پشیمانی کرد.

او بیان کرد: در صورت روشن شدن دیگر زوایای این پرونده، متعاقبا اعلام خواهد شد، بنابراین شهروندان اخبار موثق را از طریق خبرگزاری‌های رسمی استان کردستان پیگیری کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری قاتل پلیس آگاهی کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۱۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مرد همسایه به‌خاطر پمپ ساختمان

 سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: ساعت ۱۳:۳۰ روز بیستم فروردین‌ماه، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های تهران از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مرگ مشکوک مرد میانسالی را روی تخت بخش اورژانس، گزارش کردند. 

وی افزود:با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی وارد سردخانه بیمارستان شدند و جسد مردی حدوداً ۶۰ ساله را مشاهده کردند که احتمالاً به‌خاطر ضربه بر سرش به قتل رسیده بود، بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که متوفی ساعتی قبل با همسایه‌های ساختمانی که داخل آن زندگی می‌کرده درگیر شده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پسر متوفی در جریان تحقیقات ابتدایی جنایی ماجرا را این‌طور توضیح داد، ما در طبقه دوم ساختمان زندگی می‌کنیم و همسایه در زیرزمین، اما به‌خاطر اینکه فشار آب برای خانه ما کم بود قرار شد شریکی یک پمپ بخریم که روز حادثه به‌دلایلی اختلافی میان ما ایجاد شد و در ادامه با ساکنان طبقه دوم که ۴ نفر بودند درگیر شدیم و در جریان این نزاع پدرم از ناحیه سر هدف ضربه قرار گرفت و پس از احساس درد به کام مرگ فرو رفت.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ متذکر شد: به‌دنبال دریافت این اطلاعات، کارآگاهان خیلی زود ۴ مرد جوان را بازداشت کردند، اما آنها در بازجویی‌های مقدماتی منکر وارد کردن ضربه به سر متوفی در جریان این درگیری مرگبار شدند.

سردار گودرزی گفت: پس از پایان تحقیقات میدانی در بیمارستان و ساختمان موردنظر، کارآگاهان مأموریت یافتند با اقدامات فنی تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند. 

وی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی جسد مرد میانسال برای تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شد و متهمان جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • قتل مرد همسایه به‌خاطر پمپ ساختمان
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای 
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد