Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@00:45:52 GMT

آمار کرونا اردبیل ۲۴ مهر؛ یک فوتی و ۲۵ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۱۲۴۹

آمار کرونا اردبیل ۲۴ مهر؛ یک فوتی و ۲۵ ابتلای جدید

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی اردبیل آخرین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونای این استان را تشریح کرد.

شهرام حبیب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی ابتلای کرونا در استان اردبیل در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز _شنبه ۲۴ مهرماه_ اظهار کرد: در این مدت ۲۵ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های اردبیل بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی بر اثر ابتلای این بیماری گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ بیمار قطعی مبتلا به کرونا با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شده یا از قرنطینه خانگی خارج شده‌اند.

حبیب‌زاده با بیان اینکه در وضعیت کنونی ۱۸۵ بیمار مشکوک و دارای علامت کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان اردبیل بستری هستند، از این تعداد ۵۶ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی افزود: ۷۷۹ هزار و ۵۵۶ واکسن تزریق شده نوبت اول، ۳۶۰ هزار و ۳۰۵ واکسن تزریق شده نوبت دوم و در مجموع یک میلیون و ۱۳۹ هزار و ۸۶۱ واکسن تزریق شده است.

کد خبر 529109

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اردبیل کرونا در اردبیل آخرین وضعیت کرونا در اردبیل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ابتلا به کرونا اردبیل ابتلا به کرونا در اردبیل تعداد بیماران مبتلا به کرونا در اردبیل بهبود یافتگان کرونا اردبیل فوتی کرونا اردبیل آمار ابتلا به کرونا در اردبیل ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا کرونا در ایران ابتلا به کرونا آمار ابتلا به کرونا آخرین اخبار کرونا آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران آخرین آمار کرونا آمار کرونا آمار روزانه مبتلایان به کرونا آمار مبتلایان به بیماری کرونا آمار مبتلایان کرونا آخرین آمار مبتلایان به کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۱۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  علی عباسیافزود:بر اساس آمار‌های مراکز پزشکی قانونی استان در سال ۱۴۰۲ به ترتیب شهرستان ساری با ۱۸، آمل با ۱۶ و نور با ۱۳ بیشترین فوتی و شهرستان‌های جویبار و نکا هر کدام با یک مورد فوتی، کمترین موارد مرگ ناشی از حوادث کار را داشتند.

وی تصریح کرد: بر اساس این گزارش عمده دلایل مرگ افراد در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی با ۶۳ نفر (با افزایش ۱۹ درصدی)، برق گرفتگی با ۳۴ (افزایش ۳۱ درصدی)، اصابت جسم سخت با ۲۵ (افزایش ۲۵ درصدی) و سایر موارد با ۱۵ مورد در رتبه بعدی قرار دادند.

عباسی گفت: بر اساس تفکیک ماه های پر حادثه  سال گذشته در خرداد ماه با ۱۷ مورد و (فروردین، آبان، آذر، دی) هر کدام با ۱۳ مورد بیشترین و اردیبهشت با ۷ مورد کمترین آمار فوتی در آن گزارش شده است. و سنین ۴۱ تا ۵۰ سال با ۳۴ مورد بیشترین فوتی و بیش از ۶۱ سال با ۸ فوتی کمترین آمار را داشتند.

وی افزود: بر اساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان ۸۷۱ (۸۱۰ مرد و ما بقی زن) مصدوم ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲ به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل یک نفر بیشتر گزارش شده است.. 

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی
  • به درمان سرطان به کمک آزمایش دی‌ان‌ای امیدوار باشیم؟
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • شناسایی حدود۱۲ هزار بیمار مبتلا به دیابت و فشار خون درنیشابور