Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@22:41:48 GMT

تصادف زنجیره ای در بندرگز ۶ مصدوم بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۱۴۱۹

تصادف زنجیره ای در بندرگز ۶ مصدوم بر جا گذاشت

طاها میرصادقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: ساعت ۱۰ و ۴۹ صبح شنبه تصادف زنجیره ای یک دستگاه کامیون با سه خودروی پراید، سمند و پژو پارس در جاده بندرگز به گلوگاه حوالی روستای کهنه کلباد از طریق اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گلستان گزارش شد.

رئیس جمعیت هلال احمر بندرگز افزود: به دنبال آن نجاتگران پایگاه امدادونجات نوکنده به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این سانحه ۱۴ حادثه دیده داشت که هشت نفر آن ها مصدوم شدند.

طبق گفته میرصادقی ۶ نفر از مصدومان پس از انجام اقدامات اولیه توسط اورژانس و یک مصدوم هم توسط هلال احمر به بیمارستان شهدای بندرگز منتقل و یکی مصدوم دیگر هم به صورت سرپایی در محل حادثه مداوا شد.

کد خبر 5328828

منبع: مهر

کلیدواژه: بندرگز هلال احمر گلستان سانحه تصادف ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه شیراز خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی عکس استانها شیوع کرونا نیروی انتظامی یادروز حافظ گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۱۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش تگرگ باعث تصادف زنجیره ای در جاده گناباد - قائن شد

به گزارش قدس خراسان، رییس پلیس راه گناباد با تایید این خبر گفت بر اثر این حادثه و غافلگیری رانندگان ناشی از تگرگ و لغزندگی جاده چهار خودرو دچار آسیب بیشتری شد و تعدادی از سرنشینان مصدوم و مجروح شدند.

سرگرد مجتبی زنگویی اظهار کرد: هم اکنون جاده گناباد - قائن به عنوان حلقه اتصال استانهای خراسان رضوی و جنوبی باز است و تردد در آن جریان دارد.

در همین پیوند مسوول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: ۱۲ نفر مصدوم این حادثه مشکل جسمی جدی ندارند.

محمد حسین اسماعیل زاده  افزود: بدنبال اعلام گزارشی مبنی بر برخورد زنجیره ای چند خودرو سواری در محور گناباد - قاین سه دستگاه آمبولانس به همراه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام و امدادرسانی لازم انجام شد.

وی اظهار کرد: از مجموع ۱۲ مصدوم سانحه چهار نفر برای درمان به بیمارستان علامه بهلول گنابادی انتقال یافتند و هشت مصدوم دیگر توسط کارشناسان اعزامی در داخل اتوبوس آمبولانس به صورت سرپایی درمان و اقدامات لازم برای آنها در محل انجام شد.

همچنین رییس اداره هواشناسی گناباد گفت: با توجه به عبور سامانه ناپایدار جوی از جنوب خراسان رضوی بارشهای رگباری باران همچنان محتمل است.

داریوش شیبانی افزود: همچنین احتمال غبارآلود شدن آسمان، وزش باد شدید و به تبع آن کاهش دید افقی در سطح منطقه وجود خواهد داشت که پیش بینی و تمهیدات لازم را برای مسافران و حتی ساکنان منطقه طلب می کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سقوط یک دستگاه خودرو پژو ۵ نفر مصدوم بر جای گذاشت
  • بارش تگرگ باعث تصادف زنجیره ای در جاده گناباد - قائن شد
  • ۱۲ مصدوم در  تصادف زنجیره‌ای در محور گناباد _ قاین
  • تصادف پژو و سوناتا با ۹ کشته +عکس
  • تصادف خودروی شوتی در محور سربیشه - بیرجند با ۶ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای با ۱۱ مصدوم در محور آزادشهر -شاهرود
  • تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود - آزادشهر ۱۱ مصدوم بر جا گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود - آزادشهر ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت
  • یک جانباخته در برخورد دو دستگاه موتور سیکلت با پاترول
  • تصادف زنجیره‌ای در ایلام با یک کشته و سه مصدوم