Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: وجود بلایای طبیعی چون سیل در برخی از نقاط استان در طول سال کار را دو چندان می‌کند و وظیفه ما حمایت همه جانبه از تمامی دستگاه‌ها به ویژه نیروی انتظامی در انجام ماموریت‌هاست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزرای تسنیم از زاهدان، حسین مدرسی خیابانی ظهر امروز به مناسبت هفته ناجا با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان این هفته را به فرمانده انتظامی و مجموعه کارکنان پلیس استان تبریک و اظهار داشت: امروز خدا را شاکریم که نیروی انتظامی مقتدر و پرتوان و با انگیزه و با اشراف کامل در راستای ماموریت‌های محوله در کشور و استان پهناور سیستان و بلوچستان تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: امروز نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی ولایتمدار و ارزشی در راستای اعتلای ارزش‌های انقلاب اسلامی قدم بر می دارد و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده که جاد دارد یاد و خاطره شهدای گرانقدر استان به ویژه شهدای نیروی انتظامی استان را گرامی بداریم.

دست دلالان باید از بازار گاز مایع سیستان و بلوچستان قطع شودجمعیت روستایی بهره‌مند از آب شرب سیستان و بلوچستان به بیش از یک میلیون نفر رسیدروایتی ناتمام از بحران آب در سیستان و بلوچستان / استانی با پایین‌ترین شاخص‌های آبرسانی در کشور + فیلم

وی با تقدیر از زحمات فرمانده انتظامی استان و مجموعه معاونان و کارکنان انتظامی در سراسر استان و در راستای برقراری نظم و امنیت، بیان کرد: بدون شک موفقیت یک مجموعه حاصل رهبری و هدایت صحیح آن است که جا دارد از زحمات فرمانده پرتلاش نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان قدردانی کنم.

استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه با بیان وجود جرائم مختلف در استان و اقدامات موثر فرماندهی انتظامی استان در پیشگیری و مقابله با این جرائم، اظهار داشت: وجود بلایای طبیعی همچون سیل در برخی از نقاط استان در طول سال کار را دو چندان می‌کند و وظیفه ما حمایت همه جانبه از تمامی دستگاه‌ها به ویژه نیروی انتظامی در انجام ماموریت‌هاست.

مدرس خیابانی با بیان اینکه در راستای ابنیه انتظامی مرتبط با ناجا در استان برنامه‌ریزی لازم را انجام داده و در دستور کار قرار داده‌ایم، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با سازماندهی صحیح و همچنین برنامه‌ریزی بیشتر بتوانیم نیروی انتظامی را در راستای تامین نظم و امنیت استان بیش از پیش یاری کنیم.

انتهای پیام/393/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان استانداری سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان نیروی انتظامی انتظامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۱۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان و جمع کثیری از مدیران استانی و شهرستانی، برای دومین روز متوالی از شروع فعالیت شدید سامانه بارشی با حضور در شهرها، روستاها و بخش‌های مختلف حوزه جنوب، از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی به مردم قرار گرفت.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070476 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دستور مخبر برای امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده
  • ورود استاندار تهران به بحث داغ حجاب؛ نیروی انتظامی میدان‌دار است
  • رئیسی، پیگیر آخرین وضعیت سیل در سیستان و بلوچستان شد
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رییسی
  • بیشترین خسارت سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • بازدید هوایی استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل‌زده
  • حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از محور ترانزیتی چابهار -نیکشهر
  • آماده باش ۴۰۰ نیروی امدادگر هلال احمر در نقاط مختلف استان کرمان
  • اعلام آماده‌باش در سیستان و بلوچستان/ همه مدیران ‌پای کارند