Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاخص کل بورس تهران، امروز شنبه ۲۴ مهرماه در ابتدای معاملات با رشد ۸ هزار و ۶۲۶ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۶ هزار واحدی قرار گرفت. در دقیقه‌های پایانی فعالیت بازار سرمایه، شاخص کل بورس با رشد ۴۰ هزار و ۵۸ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۳۷ هزار و ۴۴۵ واحدی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

۷ راهبرد و ۳ محور اصلی بازار سرمایه از دیدگاه رئیس جدید سازمان بورس

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۳ هزار و ۳۵۶ میلیارد تومان رسید. «فولاد»، «فملی» و «شستا» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شپنا»، «فسبزوار» و «کدما» سه نماد پر تراکنش بودند.

رشد بالای ۴۰ هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص هم وزن نیز با رشد ۹ هزار و ۳۹۶ واحدی بر روی پله ۴۰۲ هزار و ۱۷۴ واحد قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۴ میلیارد و ۳۹۰ میلیون سهم به ارزش ۳ هزار و ۳۵۶ میلیارد تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با رشد ۴۸۹ واحدی روی پله ۲۰ هزار و ۵۵۶ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز در فرابورس ایران نیز به تعداد یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون سهم به ارزش یک هزار و ۷ میلیارد تومان رسید.

نماد‌های تاثیر گذار در شاخص کل بورس

نماد‌های فولاد، فملی و شستا به ترتیب با ۳۶۴۶.۰۴، ۳۰۳۶.۲۹ و ۲۱۲۰.۴۳ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند. پارسیان، رکیش، کدما به ترتیب با ۲۴.۸۹، ۱۸.۸۲ و ۱۵.۶۸ واحد، بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

نماد‌های تاثیر گذار در فرابورس

نماد‌های آریا، زاگرس و بپاس به ترتیب با ۸۳.۸۲، ۶۱.۶۲ و  ۳۵.۱۳ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند. قچار، قاسم و حآفرین به ترتیب با ۲.۲۹، ۱.۵۸، ۱.۵۶ واحد، بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

برترین گروه صنعت بورس

امروز گروه فرآورده نفتی بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۵ هزار و ۲۴ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. شیمیایی، فلزات اساسی و خودرو در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های ثبهساز، غزر و فنوال  بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های بالبر، کساپا و سنیر بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های شکام، شصدف و فتوسا بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های قچار، ساینا و آ س پ بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های انرژی ۳، فاسمین و فملی بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های وسرضوی، همای و کارین در بورس تهران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، اراد ۵۰ و آسامید و بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های اراد ۷۷۴، اعتماد و اراد ۴۵ در فرابورس تهران داشتند.

بیشترین حجم و ارزش معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های شپنا، کمند و کیان ۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های کمند، شپنا و خساپا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.


همچنین پالایش اعتماد، اراد ۷۷۴ و سپیدما بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان و فجهان بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شاخص کل شاخص هم وزن شاخص فرابورس بورس تهران تجربه کردند جای گذاشتند بیشترین افزایش میلیارد تومان بیشترین تاثیر سهام شرکت بورس تهران شاخص کل بورس کاهش قیمت قرار گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۱۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس تغییر جهت داد

شاخص کل بازار سرمایه که روز گذشته ۱۳ هزار واحد کاهش داشت امروز تغییر جهت داد و افزایشی شد.

به گزارش ایسنا، شاخص کل بازار سرمایه امروز (چهارشنبه) ۱۰۶۹ واحد رشد کرد و در کانال دو میلیون ۳۰۴ هزار واحدی ایستاد. شاخص هم وزن نیز ۰.۶۱ درصد رشد کرد و در کانال ۷۶۳ هزار واحدی ایستاد.

در این بازار ۳۵۳ هزار معامله به ارزش ۷۹ هزار میلیارد ریال انجام شد و اغلب نمادهای بازار در دامنه مثبت معامله شدند.

نمادهای فملی، شبندر، فایرا و جم بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و باعث رشد بازار سرمایه شدند. در مقابل نمادهای پارسان و فولاد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بازار سهام برجای گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم امروزرشد کرد و در کانال ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحدی ایستاد.

در معاملات امروز بازار سهام، گروه خودرو بیشترین حجم معاملات را داشت و گروه فلزات اساسی نیز پس از خودرویی ها بیشترین حجم معاملات را از آن خود کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بورس تغییر جهت داد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افزایش ۳۹۲۱ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳