Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاکنون 48 میلیون و 15 هزار و 159 دوز اول و 23 میلیون و 343 هزار و 118 دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده که بر اساس آن، مجموع واکسن‌های تزریق شده به 71 میلیون و 358 هزار و 277 دوز رسیده است؛ عددی که از تزریق 828 هزار و 483 دوز واکسن در شبانه روز اخیر در کشورمان حکایت دارد.

برای دیدن آخرین آمار، کلیک کنید

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، 7 هزار و 515 بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، 1197 مورد بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۵ میلیون و 773 هزار و 419 تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، 181 تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۲۳ هزار و 876 تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۵ میلیون و 309 هزار و 992 تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین 4840 تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۳۳ میلیون و 898 هزار و 978  آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر 9 شهر کشور در وضعیت قرمز، 106 شهر در وضعیت نارنجی، 228 شهر در وضعیت زرد و 105 شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۲.۳ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۷ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۲ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران سند همکاری 25 ساله ایران و چین ولی الله سیف احمد عراقچی اینجا ویروس کرونا کووید19 نرخ مرگ ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران سند همکاری 25 ساله ایران و چین ولی الله سیف احمد عراقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۱۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و روسیه در تهران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بوکس، مسئولان فدراسیون بوکس ایران، برنامه‌های تدوین شده برای آماده‌سازی تیم ملی کشورمان را اجرایی می‌کنند.   بر این اساس، تیم بوکس روسیه، ۱۵ فروردین وارد تهران خواهد شد و اردویی به مدت هشت روز با تیم بزرگسالان کشورمان برگزار خواهد کرد.   تیم روسیه با کاروانی ۱۱ نفره شامل هفت بوکسور، ۲ مربی، سرپرست و پزشک وارد تهران می‌شود. قرار است در این اردو علاوه بر تمرین مشترک، دیدار دوستانه هم بین تیم‌های ایران و روسیه برگزار شود.   تیم ملی بوکس ایران برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک پاریس که اوایل خرداد در تایلند برگزار خواهد شد، آماده می‌شود.

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۱۰ فروردین؛ ۲۹ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • فیلم/ آخرین وضعیت جاده‌ها و آمار تصادفات
  • هدررفت روزانه یک میلیارد وعده غذایی در جهان + آمار
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • آمار سازمان ملل از گرسنگان در جهان
  • ملی پوشان فوتبال ایران از فردا در تمرینات باشگاهی
  • اردوی مشترک تیم‌های ملی بوکس ایران و روسیه قطعی شد
  • اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و روسیه در تهران
  • خلاصه بازی ایران و ترکمنستان + فیلم
  • گل اول ایران به ترکمنستان + فیلم