Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  محسن گلابی مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با تاکید بر رعایت نکات ایمنی هنگام کوهنوردی، گفت: این روز‌ها تعداد افراد مراجعه کننده به کوه صفه بسیار زیاد است که با رعایت نکات ایمنی نباید اجازه دهیم که این لذت به تلخی تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: افرادی که قصد کوهنوردی دارند، باید از لوازم مخصوص کوهنوردی از جمله کفش و لباس مناسب استفاده کرده و ضروریات اولیه خود را در کوله پشتی قرار دهند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: مسیر‌هایی در کوه صفه ایمن‌سازی و تابلو گذاری شده که انتظار می‌رود شهروندان از این مسیر‌ها حرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه اگر دستورالعمل‌های ایمنی هنگام کوهنوردی رعایت شود، هیچ خطری افراد را تهدید نخواهد کرد، ادامه داد: چنانچه شهروندان در مسیر کوهنوردی دچار سردرگمی شدند، از طریق تماس با شماره ۱۲۵، عدد تابلو‌های نصب شده در مسیر یا مختصات موقعیت خود را اعلام کنند.

آتشپاد گلابی گفت: در فصل پاییز و وزش باد‌های موسمی، هنگام کوهنوردی از تردد بر لبه‌های کوه باید خودداری کنند و ترجیحاً این ورزش همراه با افراد آشنا به فنون کوهنوردی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: نیرو‌های این سازمان در کمپ ایستگاه آتش‌نشانی کوه صفه مستقر و آماده ارائه راهنمایی به شهروندان هستند.


منبع:ایمنا

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی کوهنوردی آتش نشانی کوه صفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۱۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشت گاز در مهاباد ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد

سردار فداکارمکری رئیس سازمان آتش‌نشانی مهاباد گفت: طی تماس تلفنی بامداد امروز مبنی بر انفجارگاز در یکی از مناطق مسکونی واقع در روستای خانقاه بلافاصله ماموران این سازمان در محل حاضر شدند.

وی افزود: در این عملیات نیرو‌های ایستگاه سازمان طی ۲ اکیپ ضمن اقدامات ایمنی با ادارات مربوطه هماهنگی‌های لازم را به عمل آوردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی مهاباد در ادامه گفت: در این حادثه ۴ نفر از ساکنین منزل مذکور دچار مصدومیت و سوختگی شدند و به قسمت زیادی از اثاث منزل خسارات وارد شده است.

فداکارمکری اضافه کرد: این حادثه در اثر نشت سیلندر گاز مایع به وقوع پیوست و شدت آن به حدی بود که باعث تخریب بخشی از منزل و کنده شدن پنجره‌های منزل شده است.

وی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در استفاده از گاز شهری از شهروندان خواست برای جلوگیری از حوادثی از این دست در استفاده از وسایل گاز سوز دقت بیشتری کرده و نکات ایمنی را جدی بگیرند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • لزوم رعایت نکات امنیتی هنگام استفاده از کارت‌های بانکی در ایام نوروز
  • آتش نشانی زنجان به حالت آماده‌باش درآمد
  • استفاده از پهپاد کاوشگر برای ارتقای ایمنی مسافران نوروزی در اصفهان
  • استقرار آتش‌نشانان در محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر
  • آماده‌باش آتش‌نشانان تهران در شب‌های قدر
  • اسکان بیش از ۷۸۲ هزار مسافر نوروزی در اصفهان
  • بخش‌های مختلفی برای «بهار بهار» تدارک دیده‌ایم/ لزوم رعایت نکات ایمنی در حاشیه زاینده‌رود
  • آیتم‌های مختلفی برای «بهار بهار» تدارک دیده‌ایم/ لزوم رعایت نکات ایمنی در حاشیه زاینده‌رود
  • نشت گاز در مهاباد ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • آماده‌باش ۵۳۰ نیروی آتش‌نشان برای تأمین ایمنی شهروندان و مسافران نوروزی اصفهان