Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس اتوماسیون صنعتی (واحد سیستم ها و روش) جنسیت: خانم، آقا نوع قرارداد: تمام وقت آشنایی با برق صنعتی، قدرت آشنا با انواع تجهیزات و ماشین آلات الکتریکی آشنا با انواع الکتروموتورهای تک فاز و سه فاز آشنا با PLC آشنایی با مستندسازی و داکیومنت فنی آشنایی با انواع اینوررترهای صنعتی Microsoft office: word,Excel,power point معافیت یا پایان خدمت کارشناسی برق (قدرت،صنعتی) 2 تا 5 سال تجربه مرتبط حقوق بر اساس عملکرد و توانایی ها بیمه تامین اجتماعی بیمه تکمیل درمان هدایا و بسته های مناسبتی وام پاداش پزشک سازمانی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید. اطلاعات تماس واتساپ: 09338190760 آدرس: محل کار: کیلومتر 65 جاده قدیم دلیجان - منطقه صنعتی نیزار پربیننده ترین استخدام کارشناس تولید محتوا در شرکت ابزار ایران در خراسان رضوی استخدام کارشناس فروش و ادمین فضای مجازی در شرکت پخش کبریا در مازندران استخدام اپراتور فرز منوال با بیمه و حق سرویس از قزوین جهت کار در اشتهارد استخدام مدیر انبار با بیمه و سرویس در شرکت آبشار بسپار فرا اندیش

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۱۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۵۰ شرکت صنعتی در رویداد صدرا

رضا شعبان‌نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد که نخستین  رویداد صدرا با حضور بیش از ۵۰ شرکت فعال در صنعت و جامعه از ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا، هدف از اجرای رویداد صدرا را مهیا کردن شرایط اشتغال و ارتقای آمادگی به دانشجویان و ایجاد پیوند میان دانشگاه، صنعت و جامعه عنوان کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی کار در واحد‌های تولیدی قم
  • شرکت بیش از ۵۰ شرکت صنعتی در رویداد صدرا
  • واحد‌های تولیدی قم به نیروی کار نیاز دارند
  • آشنایی با انواع قهوه و شیوه آماده کردن هر یک
  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • رشد۱۲ درصدی تولیدکالا‌های مهم و استراتژیک صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • احیای ۱۶ واحد صنعتی و معدنی در چهارمحال و بختیاری
  • استاندارمرکزی:مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گره‌گشایی می‌شود
  • رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد