Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رحمان خادم در نشست با اصحاب رسانه با تبریک نهم ربیع‌الاول آغاز امامت ولی عصر(عج) گفت: مطبوعات باید نقد دستگاه ها را نقد کنند اما نقد با تهمت و افترا متفاوت است همکاران من تلاش کردند خدمات گاز تا دورافتادترین نقاط استان برده شود.‌

مدیر عامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متاسفانه مشاهده می‌شود که گاهی رسانه برخی موارد را بدون اینکه مستندات داشته باشند یک طرفه قضاوت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت گاز در این شرایط و وضعیت اقتصادی جزء معدود اداراتی بوده که کارش تعطیل نشد. امید را به مناطق محروم و دورافتاده تزریق کرده است.

وی بیان کرد: شرکت گاز در خدمت مردم است و کار سیاسی در شرکت گاز جایگاهی ندارد اگر اینگونه باشد مطالبات مردم نادیده گرفته می شود حتی اگر کارکنان شرکت، کار سیاسی را دخیل کنند با آنها برخورد می‌شود وامدار هیچ کسی به جزء مردم نیستیم و اگر جایی ما نسبت به مردم کوتاهی کردیم نقد کنید.

وی بیان کرد: مهمترین مسئله برای روستاهای دورافتاده گازرسانی است که به نحو احسن این کار را انجام داده و داریم انجام می‌دهیم البته چون تبلیغ نمی‌کنیم مظلوم واقع شده‌ایم در حالی که خدمت بهترین تبلیغ برای این شرکت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ۸۳۹ روستا در کهگیلویه و بویراحمد از نعمت گاز برخودار هستند گفت: یک هزار و ۱۱۵ روستا قابلیت گازرسانی دارند که ۵۱۷ روستا بالای ۲۰ خانوار است که به همه این روستاها گازرسانی شده است که بیش از ۷۵ درصد روستاها گاز دارتد تا دهه فجر آمار روستاهای برخودار از گاز افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه سالانه ۱۷ اصله درخت توسط یک خانوار روستایی قطع می‌شد افزود: برای حفظ منابع طبیعی و رفاه خانواده‌ها گاز تا دورترین و محرومترین نقطه کهگیلویه و بویراحمد برده شده که در حال حاضر ۱۷ پروژه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد در حال انجام است که پروژه قلعه رئیسی و دیشموک، ممبی سرآسیاب و زیلایی از جمله این پروژه‌ها است.

این مسئول بیان کرد: افزون بر ۱۰۰ روستا در پروژه قلعه رئیسی و دیشموک با ۴۰ هزار نفر به بهره‌برداری رسید.پروژه ممبی سرآسیاب یک ماه آینده افتتاح می‌شود و پروژه زیلایی به مناقصه رفته و بعد از مشخص شدن پیمانکار عملیات گازرسانی از سمت چهارمحال و بختیاری و بویراحمد آغاز می‌شود.

خادم با بیان اینکه جزء ۱۰ شرکت برتر گازرسانی کشور هستیم، بیان کرد: شرکت گاز زمینه را برای حضور نیروهای جوان و با استعداد  فراهم کرده است. از سال ۹۵ که وارد شدیم مهمترین دغدغه نیروهای پیمانکار بودند که ۴ میلیارد و ۶۰۰ تومان برای نیروها در نظر گرفته شده بود و درآمد نیروها افزایش پیدا کرد.حقوق نیروهای پیمانکاری افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز به اختصاص ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به زیلایی در سفر رئیس جمهور به استان خبر داد و گفت: وزیر نفت که در این سفر رئیس جمهور را همراهی می‌کرد ۱۱۰ میلیارد تومان اختصاص داد، ضمن اینکه با افزایش حقوق کارکنان شرکت گاز نیز موافقت کرد‌.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

 

منبع: فارس

کلیدواژه: گاز رسانه رئیسی کهگیلویه و بویراحمد کهگیلویه و بویراحمد شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۱۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد
  • کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌روی منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص ۳ همت از محل مسئولیت‌ اجتماعی وزارت نفت به کهگیلویه و بویراحمد