Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غرب استان خوزستان تا بیست و چهارم مهر ماه 1400 را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، شکراله سلمان زاده امروز شنبه(24 شهریور ماه جاری) با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته 23 مورد جدید مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ گزارش شده، اظهار کرد: از این تعداد 13 نفر مربوط به آبادان، 9 نفر از خرمشهر و یک بیمار نیز از شادگان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: از این 23 مورد مثبت جدید 21 نفر به صورت درمان سرپایی تشخیص داده شدند که شامل 11 نفر از آبادان، 9 نفر از خرمشهر و یک بیمار از شادگان می شوند و دو بیمار از آبادان نیز با تشخیص پزشک بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه متاسفانه طی شبانه روز گذشته یک مورد فوتی از خرمشهر داشتیم، افزود: طی روز گذشته هفت نفر بستری و چهار نفر نیز بهبود و از بیمارستان ترخیص شده‌اند و در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان به 42 نفر رسیده است.

در همین راستا آخرین آمار اعلامی این دانشگاه که مربوط به روز جمعه(بیست و سوم شهریور ماه 1400) می شود(جزییات)، حاکی از شناسایی 22 مورد جدید در 24 ساعت قبل از آن و 40 موارد مثبت کل بستری ها است.

لازم به ذکر است که محدوده فعالیت های دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل جنوب غرب خوزستان(آبادان، خرمشهر و شادگان) می شود که همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا درمان پزشک دانشگاه علوم پزشکی بستری بیمارستان وزارت بهداشت منطقه آزاد اروند شادگان آبادان و خرمشهر ستاد ملی مقابله با کرونا فوتی کرونایی کووید19 دانشگاه علوم پزشکی آبادان آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غرب خوزستان تا 24 مهر 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۱۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور عصر امروز در حاشیه این بازدید گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ روح الله حسین زاده بیان کرد: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

کد خبر 6088044

دیگر خبرها

  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • اوج گیری گرما در اروند
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک
  • رشد ۵ درجه‌ای گرما در آبادان و خرمشهر