Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی اداره کل بهزیستی لرستان به انتشار فیلم سالمند آزاری در فضای مجازی پاسخ داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛  در پی انتشار ویدئوی حاوی صحنه‌های دلخراش از سالمند آزاری در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و مطالبه عمومی مخاطبان و اصحاب محترم رسانه نسبت به تعیین سرنوشت افراد خاطی و همچنین سالمند آزار دیده، ضمن قدردانی از عموم کشگران اجتماعی و نیز اصحاب جراید و رسانه و به منظور تنویر افکار عمومی، به اطلاع می‌رساند این رویداد مربوط به تابستان سال ۱۳۹۹ در شهرستان بروجرد و مرکز غیردولتی سالمندان امام علی (ع) بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا پس از این اتفاق و باخبر شدن از ماجرای سالمند آزاری، مرکز مداخله در بحران و اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان بروجرد، اداره کل بهزیستی استان و همچنین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار دادند و به استناد پرونده شماره کلاسه  ۹۹۰۹۹۸۶۶۲۲۰۰۰۵۸۹ مورخ 24 مهرماه 1399 دادگستری کل استان و رأی نهایی به شماره ۹۹۰۹۹۷۶۶۲۲۰۰۰۷۵۲  شعبه ۱۰۵ دادگاه کیفری شهرستان بروجرد، منتج به صدور رای محکومیت ضاربان به اتهام «ایراد ضرب و جرح عمدی بدون اثر»، برخوردهای لازم قضایی از قبیل حبس و شلاق صورت گرفته و در این رابطه، تعداد سه نفر  از کار اخراج شدند؛ همچنین، مرکز غیردولتی سالمندان امام علی (ع) نیز تذکر کتبی دریافت نمود که از استخدام این دسته افراد، شدیداً جلوگیری نماید.

یادآوری می شود بهزیستی استان لرستان در راستای وظایف شرعی، انسانی و قانونی خود، همواره تلاش کرده است خدمت رسانی مطلوب به مددجویان عزیز و همچنین کاهش آسیب های اجتماعی در مناطق مختلف استان لرستان از جمله دوردست ترین نقاط انجام شود.

با توجه به اینکه سازمان بهزیستی، خود را موظف و متولی حمایت همه جانبه از مددجویان، سالمندان و سایر افرادی که در جامعه به هر دلیلی در شرایط بحرانی ویژه قرار دارند می داند نظارت بر مراکز مختلف تحت نظر بهزیستی چه از طریق اعزام تیم های تخصصی استانی و کارشناسان شهرستانی، چه از طریق سامانه دیدبان، به صورت آنلاین و از طریق برخط و همچنین پایش های تصویری متناسب با شرایط کرونا، در همه ساعات شبانه روز صورت میگیرد تا شاهد خدمات رسانی مطلوب به این عزیزان باشیم.

امیدواریم با تشدید و تقویت ساز و کارهای نظارتی، شاهد وقوع چنین حوادث تلخی نباشیم و سازمان بهزیستی همواره نسبت به اجرای دقیق ضوابط نظارتی و تقویت آنها، خود را متعهد میداند.  

یادآوری این نکته ضروری است که حفظ شأن و جایگاه مددجویان عزیز به ویژه سالمندان و معلولان، خط قرمز اداره کل بهزیستی استان است و در این زمینه، به صورت قاطع و قانونی، از حقوق مددجویان، صیانت می شود.

 روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان لرستان

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی سالمندان فضای مجازی بروجرد اداره کل بهزیستی سالمندآزاری اداره کل بهزیستی بهزیستی استان سالمند آزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد که ‏بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

به گزارش ایسنا، مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با انتشار متنی در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: «بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه‌زنی‌های نادرست رسانه‌ای اعلام می‌کند: برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

روابط عمومی ‎بانک مرکزی در همین باره مجددا از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر نمایند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیررسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.»

دیگر خبرها

  • واکنش بانک مرکزی؛ چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟
  • ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • ایران‌چک 500 هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • تراول ۵۰۰ هزار تومانی چاپ شده است؟
  • چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟
  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد