Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: آثار برگزیده مهرواره هنری «کی می‌تونه؟» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان از سوی هیئت داوران اعلام شد.

سید جلیل میرعظیمی در گفت وگو با خبرنگاران، از معرفی شدن برگزیدگان مهرواره هنرهای نمایشی «کی می تونه؟» خبر داد و اظهار کرد: با فراخوان این مهرواره ‌هنری در خرداد امسال، ۸۶ اثر به مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان ارسال شد و هیئت داوری متشکل از صغری قامتی‌مقدم، مریم پرمهر و احمدرضا ‌جعفری» هشت اثر ارسالی را به عنوان آثار برتر و شایسته تقدیر معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بخش نمایش عروسکی «آدم کوچولو» کار مشترک مبینا کوشش و مهشید ‌خدایاری و «دوری از کرونا» اثر ملیکا یعقوبی‌فر از شهرستان بندرانزلی و «خانم گلی» اثر رادمان شافعی از شهرستان رضوانشهر به عنوان آثار برتر شناخته شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان تصریح کرد: گروه داوری همچنین «قصه شیر و روباه» اثر هیلیا رحمتی از بندرانزلی و «تماس رادیویی» کاری از ویونا واقفی از شهرستان لاهیجان را به ترتیب در بخش‌های نمایش کاغذی و دابسمش به عنوان آثار برتر انتخاب کردند.

میرعظیمی با بیان اینکه نمایش‌های «آزادی» کاری از غزاله حسن‌پور و «سروبلند سامرا» اثر مشترک زهرا ‌قبادی، مریم صابر و تینا پورلطیفی به ترتیب از لاهیجان و چوکا نیز عنوان آثار برگزیده بخش نمایش صحنه‌ای را به خود اختصاص دادند، گفت: اثر «بیدار ‌شدن» کار گروهی نگار بابایی، بیتا فلاحتی، بهار رحیمی و منیژه واحد از لاهیجان نیز در همین بخش شایسته تقدیر اعلام ‌شد.

وی اضافه کرد: این مهرواره به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های گسترده هنرهای نمایشی و فضای مجازی  در طرح موضوع‌های تربیتی، آموزشی و آگاهی‌بخشی به جامعه، نشاط ‌بخشی به مخاطبان و همراه‌سازی هرچه بیشتر خانواده‌ها انتشار یافت و برگزیدگان این رویداد هنری نیز با اهدای جایزه و لوح سپاس تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری عنوان آثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۲۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصرت‌الله میرزایی درگذشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، در پی درگذشت نصرت الله میرزایی از شبیه خوانان پیشکسوت استان مرکزی، کاظم نظری، مدیر کل هنرهای نمایشی طی پیامی، این فقدان را به جامعه هنری و خانواده وی تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

«از گیر و دار روز قیامت مرا چه باک/ خود را فکنده‌ام به کمند تو یا حسین (ع)

با نهایت تاسف و تاثر، درگذشت جانگداز خادم الحسین(ع) کربلایی نصرت‌الله میرزایی که عمری را به مدیحه سرایی اهل بیت (ع) در کسوت شبیه‌خوانی پرداخته بود خدمت خانواده محترم و جامعه شبیه‌خوانان استان تسلیت و تعزیت عرض کرده و از خداوند منان برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌کنم.

مرحوم میرزایی در هنر شبیه‌خوانی صاحب اندیشه‌ای هنرمندانه و کوله‌باری از تجربه بود. بی‌شک او بخش مهمی از روند جریان‌سازی در هنر ارزشمند شبیه‌خوانی این سرزمین کهن محسوب می‌شد.»

۲۴۵۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898696

دیگر خبرها

  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد
  • نصرت‌الله میرزایی درگذشت
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان