Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@17:34:23 GMT

۱۱۶ بیمار کرونایی قطعی در سمنان بستری هستند

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۲۲۰۱

۱۱۶ بیمار کرونایی قطعی در سمنان بستری هستند

به گزارش خبرنگار مهر، نوید دانایی ظهر شنبه در نشست ستاد مقابله با کرونای استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه از ابتدای فراگیری بحران کرونا تا این لحظه در مجموعه بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه، ۱۰ هزار و ۱۴ بیمار با تست مثبت کرونا بستری شدند، ابراز کرد: همچنان چرخه انتقال ویروس فعال است.

وی با اشاره به اینکه طی ۴۸ ساعت گذشته فوتی با تست مثبت کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشت درمانی سمنان نداشتیم، افزود: در حال حاضر ۱۱۶ بیمار با تست مثبت کرونا بر روی تخت بیمارستان‌های مجموعه دانشگاه بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه تعداد مراجعات سرپایی با تست مثبت کرونا بالا است، تاکید کرد: ۱۰۱ بیمار با تست مثبت کرونا به شکل سرپایی طی ۲۴ ساعت گذشته در مجموعه دانشگاه شناسایی شده است.

دانایی با بیان اینکه عادی انگاری و ساده انگاری باید کنار گذاشته شود، گفت: تاکنون ۸۰ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال تحت پوشش دانشگاه دُز اول واکسن را دریافت کردند و ۴۰ درصد نیز دُز دوم را دریافت نکردند همچنین باید گفت اگر مراسم اجتماعی افزایش یافته و پروتکل‌ها رعایت نشود، با مشکلات در بحث اپیدمی و گسترش بیماری مواجه خواهیم شد

کد خبر 5328878

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشكی سمنان ویروس کرونا ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه شیراز واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی عکس استانها نیروی انتظامی شیوع کرونا گرگان ایلام تست مثبت کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بزرگداشت شهید مدافع حرم حمزه در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش شیوع سالک در سمنان
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • ورزشی‌های بیست و نهم فروردین ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از بزرگداشت شهید مدافع حرم حمزه در سمنان
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • بانوی مرگ مغزی به هفت بیمار زندگی دوباره بخشید
  • شناسایی حدود۱۲ هزار بیمار مبتلا به دیابت و فشار خون درنیشابور
  • ورزشی‌های بیست و هشتم فروردین ماه در استان سمنان