Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ به نقل از تسنیم، امام جمعه موقت اصفهان گفت: در دوره‌های گذشته برخی ‌اعضای شورای شهر به اعتماد ‌مردم توجه ‌نکردند‌.

سید ابوالحسن مهدوی ظهر امروز درخطبه‌های نمازجمعه این هفته استان اصفهان در مصلای امام خمینی(ره) اظهار داشت: ما وظیفه داریم از تمام افرادی که به عنوان نماینده مدیریت شهری و کشوری پذیرفته نشدند تشکر کنیم و ملاحظه آبروی آنان را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: شهردار نشدن یا استاندار نشدن نمایندگان منتخب به معنای عدم صلاحیت آنان نیست بلکه مطرح بودنشان خود دال بر صلاحیت نمایندگان هست پس مدیران منتخب اگر صلاح بدانند می‌توانند از این افراد نیز در مسئولیت‌های مختلف استفاده نمایند.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: رای قاطعی که مردم به دولت سیزدهم و رئیس جمهور داده‌اند بر اساس ایجاد تحول بوده و تحول نیز بر اساس عدالت، ولایت، انقلابی بودن، خدمت شبانه روزی به مردم و مبارزه جدی با فساد است. مردم در ایام انتخابات نکات بسیاری درباره آقای رئیسی شنیده‌اند و با این نکات به ایشان رأی دادند و این موضوع نشان‌دهنده انتظار و امید آنان به رعایت این موارد هست.

وی با اشاره به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: امیدوارم تحولی ایجاد شود. آنچه که مهم است احساس امنیت دینی و آرامش فکری در بین مردم شهر و استان است درحالیکه گذشته ولنگاری‌هایی از ناحیه برخی دیده می‌شد و بدون شک دیگر آن کم‌کاری‌ها انتظار نمی‌رود. افرادی رای دادند، به خصوص خانواده‌های شهدا، انتظارشان از مسئولان جدید ایجاد آرامش عمومی در جامعه و نصب مدیران کارامد با تلاش انقلابی، خادم مردم و متخصص و متدین به خصوص در اصفهان است.

مهدوی تصریح کرد: از شورای شهر اصفهان نیز بابت رایی که از مردم و اعتماد مردم به دست آوردند انتظار بیشتری می‌رود چراکه در گذشته متاسفانه برخی از اعضای شورای شهر به اعتماد عمومی مردم توجه جدی نکردند که به اعتماد عمومی ضربه زده شد و اکنون شورای فعلی باید خدشه‌هایی که به این اعتماد وارد شده را جبران کنند.

وی افزود: جبران این خدشه‌ها با نصب مدیرانی است که انقلابی، متعهد و متخصص باشند اما آنچه که در نصب بعضی مدیران دیده شد تخصص بود ولی تدین و تعهد کافی نبود. کسی که محاسن ظاهری ندارد چه انتظاری می‌رود که محاسن درونی داشته باشد؟ کسی که علناً کار حرام انجام می‌دهد چه انتظاری می‌رود که انقلابی و خادم مردم باشد؟ و مردم دیگر معتقد به مسئولان متخصص بدون تدین نیستند.

امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: امیدواریم در اداره شهر و کشور دقت بیشتری بشود تا نیاز نباشد صحبت‌ها و گلایه‌های خود را از این تریبون با مردم در میان بگذاریم. مردم بدانند که بنده رسماً به آنها عرض کردم و اگر به دنبال جبران این مسائل در آینده باشند، از حمایت مردم برخوردار خواهند بود اما اگر مدیران بخواهند بدون توجه به خواست و رأی مردم و خانواده شهدا با افکار خود، استقلال رأی و بدون مشورت کار را جلو ببرند به مشکلاتی برخواهند خورد و ما نیز سکوت نخواهیم کرد و موارد را به مردم می‌گوییم و امیدوارم این خدشه‌ای که برخی عزیزان ندانسته وارد کردند، جبران شود.

وی افزود: اظهار همدردی و تسلیت خود را به مردم مظلوم افغانستان ابراز می‌کنیم و برای شهدای آنجا طلب مغفرت و بهبودی حال مجروحین را از خداوند خواستاریم و همچنین دعا می‌کنیم تا برای بازماندگان شهدا صبر و استقامت و لعن و نفرین برای مجرمین حاصل شود.

امام جمعه موقت اصفهان بیان کرد: آمریکایی‌ها داعش را رها نخواهند کرد آن‌ها را مرتب ردیف می‌کنند تا به اهداف خود برسند تا حضور خود را موجه جلوه دهند و در اختلافات مردم نیز به گونه‌ای رفتار کنند تا به جای اینکه استقامت مردمی و نیروی خود را در مقابل دشمن نشان دهند، در مقابل یکدیگر بجنگند. ان‌شاءالله با بصیرت و هوشیاری، مردم دیگر کشورها متوجه شوند که دولتشان درگیر چه جنایاتی است.

وی درخصوص مقوله برجام نیز اظهار داشت: مقام معظم رهبری چند جلسه‌ای را با سران سه قوا و بعضی از مسئولانی که در بحث برجام دخالت داشتند برگزار کرد و نتایج خوبی حاصل شد. آنچه که از مجموع آن جلسات برداشت می‌شود این است که شتاب‌زدگی در مذاکرات دیگر وجود نداشته باشد.

مهدوی ادامه داد: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها باید درمورد گذشته دو مطلب را اعتراف کنند که اولاً نسبت به تعهدات خود کوتاهی کردند و در مقابل ایران به تعهداتش عمل کرد و دوم اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی با نفوذ در سیستم ایران اشتباهاتی کردند که باید مورد تنبیه قرار گیرند.

وی تصریح کرد: همه‌ باید بدانند که ایران منافع خود را در ارتباط با غرب نگرفته و غربی‌ها نیز بدانند که همه دنیا نیستند و ایران می‌تواند با اختیار خود مراوده خوبی داشته باشد چراکه عضویت ایران در سازمان شانگهای بسیار خوب بود. دیگر گذشت آن زمانی که کشور‌های غرب ایران را تهدید می‌کردند و به دنبال تهدید می‌ترساندند و سپس خواسته‌های خود را تحمیل می‌کردند. آنان باید بدانند که با دولت فعلی ایران دیگر نه زیر بار تهدیدات و زور آنان خواهیم رفت و نه زیر بار مذاکرات آن‌ها می‌رویم.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا سید ابوالحسن مهدوی ابوالحسن مهدوی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا امام جمعه موقت اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۲۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوازدهم فروردین؛ روز تثبیت نظام اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، امام جمعه ماکو در خطبه های این هفته نماز گفت: روز دوازدهم فروردین ماه، روز تثبیت و معروفی نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی است و  نکته ای که باعث شد تا جمهوری اسلامی ایران در جهان بدرخشد، حضور اکثریت مردم در پای صندوقهای رأی بود.

او افزود: یوم الله دوازدهم فروردین ماه روزی است که با تدبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (رض) در کمتر از دو ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران به فرمان حضرت امام در پای صندوقهای رأی حضور پیدا کردند، و بیش از 98 درصد از آراء خویش را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دادند.

امام جمعه ماکو با بیان اینکه شعار امسال باید به يک مطالبه‏  عمومي جامعه، اعم از مردم و مسؤولین تبدل شود  گفت:  اگر یك ارزش و ضرورت به گفتمان فراگیر جامعه تبدل نشود، نمي‏تواند در روند كلان كشور اثرگذار باشد.

او  مهمترین معضلات کشور مان را  که دامنگیر مردم شده است ، مشکلات اقتصادی و معیشتی و اشتغال جوانان عنوان کرد و گفت : این مشکل در کشور حل نخواهد شد، مگر آنکه مؤلفه های اقتصاد مقاومتی در کشور نهادینه شودو به همین خاطر است که مقام معظم رهبری، برای امسال نیز یک شعار اقتصادی انتخاب کرده است  و آن نیز عبارت از «جهش توليد با مشارکت مردم» بود.

 امام جمعه ماکو بر  توجه خاص دولت بر مهمترین مؤلفه های رشد تولید در کشور تاکید کرد و گفت: جذاب سازی تولید برای عموم مردم و ترویج فرهنگ تولید به جای سودآوری؛ مولدسازی منابع راکد وکم بازده؛ استفاده از ظرفیت مجموعه های دانش بنیان در رشد تولید و لزوم مردمی شدن اقتصاد؛ از جملة آن نکاتی است که دولت محترم باید به آنها توجه خاصی داشته باشد.

حجت الاسلام در بخش دیگری از خطبه های نماز به اهميت شبهاي قدر هم اشاره کرد و گفت : قرآن کريم خود در سوره  قدر اهميت اين شبها را به خوبي بيان کرده است که این شب از هزار شب بهتر است.

دیگر خبرها

  • خطیب جمعه سمنان: مردم برای جهش تولید به کمک مسئولان بیایند
  • دوازدهم فروردین؛ روز تثبیت نظام اسلامی
  • امام جمعه موقت بیرجند: دشمن به دنبال ترویج فحشاست
  • خطیب نماز جمعه زاهدان: مساله امروز آزادیخواهان جهان، فلسطین است
  • سند رسوایی مدعیان حقوق زن، ۳۲ هزار زن و کودک شهید غزه
  • حرمت شهادت حضرت علی (ع) حفظ شود
  • مردم ایران در سال ۵۸ به جمهوری اسلامی رای دادند
  • امروز جمهوری اسلامی برترین تقدیر قبل از ظهور است
  • روز جمهوری اسلامی عید بزرگ ملت ایران است
  • ایران تنها کشوری است که با فریاد رسا «مرگ بر آمریکا» را اعلام می‌کند