Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته گذشته جلسه تعیین ساختار کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی برگزار شد و هیئت رئیسه و ترکیب اعضای این کمیسیون مشخص شدند.

از این رو طبق گفته سخنگوی کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی، نخستین جلسه بررسی این طرح فردا یکشنبه ۲۵ مهرماه ساعت ۱۶ تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه قرار است با حضور حداکثر اعضا در خصوص روش کار، کلیات طرح و شیوه اقدام بحث و بررسی شود و پس از آن نحوه مشارکت نخبگان و صاحبنظران در بررسی جزئیات طرح و نیز حضور رسانه‌ها در این کمیسیون، مشخص و اعلام خواهد شد.

روز گذشته عیسی زارع پور وزیر ارتباطات نیز گفت که این وزارتخانه نماینده خود را برای حضور در کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی معرفی کرده است و حضور فعالی برای ارتقای این طرح خواهد داشت.

طرح «قانون حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» با هدف تنظیم گری و قانون گذاری خدمات پایه کاربردی فضای مجازی در کشور و صیانت از حقوق کاربران به پیشنهاد نمایندگان کمیسیون فرهنگی مجلس تهیه شده است.

این طرح پس از بررسی کارشناسی و اصلاح مواردی از آن، مردادماه در صحن علنی مجلس مطرح شد و برای بررسی نهایی طبق اصل ۸۵ قانون اساسی، به تصویب رسید.

بر این اساس کمیسیون مشترکی با عنوان «کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی» با عضویت حدود ۲۳ نفر از نمایندگان منتخب ۹ کمیسیون تخصصی مجلس در قالب اصل ۸۵ قانون اساسی تشکیل شد تا به بررسی جزئیات این طرح برای تصویب نهایی با حضور کارشناسان و صاحبنظران این حوزه، بپردازد.

قرار است نمایندگان عضو کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی ظرف مدت حدود ۵ ماه ابعاد این طرح را برای اجرای آزمایشی در کشور بررسی و تصویب کنند.

کد خبر 5328945 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی عیسی زارع پور کمیسیون مشترک حکمرانی فضای مجازی فیس بوک حاکمیت سایبری فناوری فضایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان عیسی زارع پور اینترنت نوآوری همراه اول شبکه ملی اطلاعات آمازون جایزه مصطفی ص گوگل پارک فناوری پردیس کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی حمایت از حقوق کاربران کمیسیون مشترک طرح حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها

صحبت‌های قابل تامل مهران مدیری درباره‌ گرانی‌های اخیر در قسمت جدید اسکار مورد توجه قرار گرفت. این ویدئو در ساعات اخیر در فضای مجازی وایرال شده و با واکنش‌های زیادی روبه رو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • سایبان خودرو بدون پایه
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی