Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@11:53:47 GMT

وزیر ورزش و جوانان وارد مازندران شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۳۰۴۵

وزیر ورزش و جوانان وارد مازندران شد

به گزارش ایرنا، وزیر ورزش و جوانان در بدو ورود به استان مازندران مورد استقبال مسوولان محلی و استانی قرار گرفت. سجادی قرار است شامگاه شنبه از قهرمانان مازندرانی کشتی آزاد و فرنگی جهان که در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ اسلو نروژ مدال های طلا، نقره و برنز جهان را کسب کردند در یکی از تالارهای پذیرایی در شهر بابلسر تجلیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان همچنین در این آیین از خانواده سردار شهید حسن فقیهی جویباری که به عنوان یکی از شهدای ورزشکار شاخص کشور مطرح است، چهار مربی مازندرانی حاضر در رقابت های کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۱ نروژ به نام‌های حامد میرعمادیان، اباذر اسلامی، بهنام احسانپور و امید عالی تبار و هشت مربی سازنده این کشتی گیران تجلیل خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، از ۱۰ کشتی‌گیر تیم ملی کشتی آزاد، هشت آزادکار قهرمانی جهان در اسلو نروژ اهل مازندران بودند. علاوه بر این هشت کشتی‌گیر، سه مربی یعنی مصطفی میرعمادیان و اباذر اسلامی و بهنام احسانپور نیز به عنوان اعضای کادر فنی همراه با کاروان تیم ملی به نروژ رفتند تا برای نخستین بار ۱۱ چهره از کشتی آزاد مازندران همراه با تیم ملی در رقابت‌های جهانی حضور داشته باشند.

نتیجه این حضور پررنگ هم قابل دفاع و ارزشمند بود. چراکه از هفت مدال کسب شده توسط کاروان ایران در کشتی آزاد ۶ مدال توسط مازندرانی‌ها کسب شد. سه طلا توسط حسن یزدانی، کامران قاسمپور و امیرحسین زارع، دو نقره توسط محمد نخودی لاریمی و امیرمحمد یزدانی و یک برنز هم توسط مجتبی گلیج بود.

در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی اعزامی به رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ اسلو نروژ هم مازندران سه فرنگی کار یعنی سجاد عباس پور، محمدهادی ساروی و علی اکبر یوسفی و یک مربی به نام امید عالی تبار داشت. کشتی گیران فرنگی کار مازندرانی هم در این رقابت خوش درخشیدند و ۲ مدال طلا توسط محمدهادی ساروی و علی اکبر ساروی سهم مازندران از مدال های کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۱ بود.

سفر حمید سجادی وزیر ورزش دولت سیزدهم به مازندران دومین سفر وی به مازندران از زمان در دست گرفتن سکان وزارتخانه است. پیش از این  اولین سفر استانی وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم هم در نهم شهریور امسال به مازندران انجام شد . سجادی در آن سفر از طرح های عمرانی ورزشی درحال ساخت غرب استان بازدید داشت.

برچسب‌ها حمید سجادی مازندران کشتی وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمید سجادی مازندران کشتی حمید سجادی مازندران کشتی وزارت ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان کشتی آزاد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۳۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی گیر 57 کیلوی ایران سخت ترین مسیر را برای المپیکی شدن دارد

بعد از مسابقات کشتی قهرمانی آسیا که قرار است همین ماه در بیشکک قرقیزستان برگزار شود، 5 وزن به جای مانده ایران از المپیک هم خارج از مسابقات قهرمانی آسیا، مسابقات گزینشی المپیک خواهند داشت.

به گزارش طرفداری، کشتی ایران در این مسابقات احمد جوان را در 57 کیلو، یونس امامی را در 74 کیلو و امیرعلی آذرپیرا را در 97 کیلوی آزاد دارد و در فرنگی هم امین کاویانی در 77 و علیرضا مهمدی در 87 کیلو نمایندگان ما هستند.

در 57 آزاد که فقیرترین وزن ما در مجموع آزاد و فرنگی است، بعد از ضعف و ناکامی میلاد والی زاده، ابراهیم خواری و علیرضا سرلک، مشخص شد که احمد جوان بهترین کشتی گیر ماست. هر چند کار او هم برای صعود سخت است. در 74 کیلو یونس امامی هر چند در جهانی ناامید کننده ظاهر شد، اما باز هم بهترین کشتی گیر ما در این وزن است و در 97 کیلو هم آذرپیرا بعد از برد برابر اسنایدر می تواند باز هم نماینده ایران در این مسابقات باشد.

اما در کشتی فرنگی به نظر می رسد کاویانی و مهمدی هر دو بتوانند در گزینشی کار خود را برای رسیدن به المپیک تمام کنند. احتمالا کشتی گیر سبک وزن آزاد ما یعنی جوان، سخت ترین کار را برای صعود به مسابقات المپیک داشته باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • کشتی گیر 57 کیلوی ایران سخت ترین مسیر را برای المپیکی شدن دارد
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • ستاره کشتی فرنگی اردوی تیم ملی را ترک کرد!
  • معرفی داوران رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان
  • آغاز اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان از ۱۰ فروردین
  • نور، میزبان اردوی تیم کشتی آزاد جوانان
  • رنگرز: ۴ طلای المپیک را می‌خواهم
  • حسن رنگرز: ۴ طلای المپیک را می‌خواهم
  • ۴ طلای المپیک را می‌خواهم