Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@19:58:57 GMT

ثبت ۳ قربانی جدید کرونا در بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۳۳۰۷

ثبت ۳ قربانی جدید کرونا در بوشهر

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر، تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌ها را ۱۳۳ نفر اعلام کرد که ۵ نفر بیشتر از دیروز هستند.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۸ بیمار جدید در این بخش‌ها بستری‌شده‌اند که ۸ نفر از آنان به طور قطع به کرونا دچارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه اکنون ۲۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه در حال درمان هستند، از وضعیت حاد ۷ نفر از آنان خبر داد.

کشمیری به ثبت ۳ مورد فوتی ناشی از کرونا در استان هم اشاره کرد که شامل مردی ۸۸ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای دیابت، مردی ۸۲ ساله بدون سابقه بیماری زمینه‌ای و زنی ۸۴ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای کبدی است.

او بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۳۴ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۱۳ نفر به طور حتم کرونا داشتند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: تعداد مبتلایان شناسایی شده کرونا در استان به ۸۷ هزار و ۳۰ نفر و تعداد قربانیان به هزار و ۹۸۷ نفر رسیده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس ویروس کرونا کووید 19 کرونا در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۳۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه در پتروشیمی رازی قربانی گرفت

به گزارش همشهری آنلاین، او در ادامه افزود:‌ این حادثه در ساعت ۱۰:۲۳ دقیقه صبح امروز بر اثر سقوط یک دستگاه جرثقیل پتروشیمی رازی که در اسکله شماره ۶ در حال انجام تعمیرات بود رخ داده است.

وی افزود:‌ علت حادثه در دست بررسی کارشناسان فنی قرار دارد. ۲ نفر از مصدومان حادثه بصورت سرپایی درمان و ۲ نفر دیگر نیز به مراکز درمانی اعزام شدند که حال عمومی افراد مطلوب است. این حادثه بر اثر شکستگی بوم جرثقیل رخ داده است.

گفتنی است این حادثه خللی در فرایند تولید پتروشیمی رازی ایجاد نکرده است و روند تولید و فعالیت ادامه دارد.

کد خبر 845547 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم پتروشیمی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • حادثه در پتروشیمی رازی قربانی گرفت
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • گل تازه طارمی و یک قربانی تازه!
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد