Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:50:43 GMT

مشکل بزرگ تیم‌های تهرانی برای میزبانی در لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۳۷۳۹

مشکل بزرگ تیم‌های تهرانی برای میزبانی در لیگ برتر

تیم‌های تهرانی لیگ برتر برای میزبانی در این رقابت ها دچار مشکل بزرگی شده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، مشکل کمبود زمین مناسب و ورزشگاه میزبان برگزاری تمرینات و مسابقات در شهر تهران مشکلات زیادی را برای تیم های پایتخت نشین لیگ برتر ایجاد کرده است. پرسپولیس، استقلال، پیکان و هوادار 4 تیم تهرانی لیگ برتر هستند که برای میزبانی در مسابقات با مشکلاتی مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بین پیکان و پرسپولیس به دلیل داشتن زمین تمرینی استاندارد از این بابت مشکلی ندارند اما استقلال و هوادار همچنان در گیر و دار انتخاب زمین تمرین برای خود هستند.


مشکل بزرگ تری که حالا در آستانه لیگ برتر گریبان این تیم ها را گرفته، مربوط به هزینه اجاره ورزشگاه های بزرگ تهران برای میزبانی در لیگ برتر است. هم اکنون استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه ازادی میزبان تیم های رقیب هستند اما پیکان و هوادار هنوز برای انتخاب ورزشگاه میزبان به نتیجه نهایی نرسیده‌اند.


به غیر از آزادی ، دو ورزشگاه شهدای شهرقدس و دستگردی تهران در پایتخت حضور دارند که می‌توانند میزبان بازی های لیگ برتر باشند. به عبارت بهتر 4 تیم تهرانی مجبور هستند بازی های خود را در این 3 ورزشگاه برگزار کنند. از این رو مسئولان ورزشگاه ها که همه آنها نیز دولتی هستند رقم اجاره زمین را تا حد زیادی بالا برده‌اند و همین موضوع تعجب تیمهای تهرانی را در پی داشته است.


در این شنیده می‌شود مسئولان 3 ورزشگاه آزادی، دستگردی و شهرقدس اجاره بهای خود را برای هر بازی تا سقف 3 برابر افزایش داده‌اند و این در شرایطی است که باشگاه ها با مشکلات اقتصادی زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند. اگرچه تیمهای لیگ برتری استان تهران مجبور هستند در نهایت با این ورزشگاه‌ها توافق کنند اما اینکه مدیران مجموعه های ورزشی به خاطر کمبود امکانات مشابه قیمت اجاره زمین را تا حد زیادی بالا ببرند قابل درک نیست و باشگاه‌ها را در شرایط اقتصادی موجود وارد بحران بزرگی خواهد کرد.

ورزشگاه آزادی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ورزشگاه آزادی برای میزبانی لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۳۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن بزرگ کارگران در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد

دریافت 50 MB

تصویربردار: سید حسین میرپور

کد خبر 6087051

دیگر خبرها

  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • برگزاری جشن بزرگ کارگران در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸