Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله احمد زاده عصر شنبه در نشست ستاد مقابله با کرونای استان افزود: همه اقشار جامعه باید برای کاهش کرونا واکسن بزنند و با توجه به مصوبات کشوری، کسبه‌ای که واکسن دریافت نکرده‌اند به زودی حق فعالیت ندارند.

وی با بیان اینکه کارمندان دولت باید همه واکسینه شوند، گفت: بر فراگیری واکسیناسیون توسط رئیس جمهور تاکید شده و همه مردم در کمترین زمان ممکن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار افزود: مردم به تبلیغات منفی در خصوص اثر گذاری واکسن توجه نکنند زیرا این شایعات پشتوانه علمی ندارد و نباید اجازه سیر صعودی کرونا در استان را داد.

احمد زاده اظهار داشت: برخی بیماران در استان پس از چند روز درگیری و وخامت حال به بیمارستان و مراکز درمانی مراجعه می‌کنند و این امر سبب به خطر افتادن جان آنها می‌شود.

وی افزود: پزشکان نیز باید به موقع دارو و درمان بیماران را آغاز کنند اما در برخی از مناطق گلایه مردم این است که پزشکان این کار را انجام نمی‌دهند.

استاندار تاکید کرد: پیک جدیدی برای ماه‌های آینده پیش بینی شده و باید بیمارستان‌های ما مجهز به دارو و اکسیژن باشند تا غافلگیر نشویم.

احمد زاده وضعیت شهرستان‌های دنا و بهمئی را آبی، بویراحمد و کهگیلویه را نارنجی و دیگر شهرستان‌ها را زرد عنوان کرد و گفت: متأسفانه کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های کشور است که در رعایت فاصله گذاری اجتماعی عملکرد ضعیفی داشته و با توجه به اینکه جشن‌های عروسی آغاز شده باید فاصله گذاری اجتماعی در استان بیشتر رعایت شده و در این راستا فرهنگ سازی شود.

کد خبر 5329042

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه شیراز واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی عکس استانها شیوع کرونا نیروی انتظامی گرگان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۳۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل سه قطعه شی تاریخی به میراث فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، کاظم رحمانی افزود: این اشیای تاریخی شامل ظروف فلزی و یک خنجر مربوط به دوره های تاریخی هزاره نخست پیش از میلاد تا اسلامی است. وی بیان کرد: بررسی کارشناسان نشان می‌دهد این اشیا شامل خنجر مربوط به دوره عیلامی یا هزاره نخست پیش میلاد، آفتابه مسی متعلق به دوره سلجوقی و ظرف شیشه ای با کاربرد عطردان یادگار دوره اسلامی است. رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بویراحمد تصریح کرد: این شهروند همچنین یک شی فلزی دیگر به میراث فرهنگی شهرستان بویراحمد تحویل داده که ارزش تاریخی ندارد. وی خاطرنشان کرد: اشیای تاریخی مذکور برای نگهداری بهتر به موزه اشیای تاریخی شهرستان بویراحمد منتقل می شود. رحمانی ابراز کرد: به این شهروند فرهنگی دوست لوح سپاس دوستدار تمدن ایرانی اهدا می شود. وی عنوان کرد: براساس قانون نگهداری اشیای تاریخی در خانه جرم است و در صورت شناسایی و کشف با خاطیان برخورد می شود. رحمانی تاکید کرد: شهروندانی که هنگام حفاری در خانه باغ خود اشیای تاریخی کشف کنند یا چنین اشیایی دارند. می‌توانند اقدام به ایجاد موزه خصوصی کنند یا اشیا را به میراث فرهنگی تحویل دهند. وی ادامه داد: اکنون ۲نفر از شهروندان فرهنگ دوست شهرستان بویراحمد اقدام به راه اندازی موزه شخصی کرده اند. رحمانی خاطرنشان کرد: تاکنون ۷۹ اثر تاریخی شهرستان بویراحمد شامل تپه ها، گورستان ها،پل ها،غارها و درختان کهنسال در فهرست آثار ملی ثبت شده است. وی تاکید کرد: تل خسرو هزاره ششم پیش از میلاد،تپه خرگوشی تل طلایی متعلق به دوره ساسانی ،شهر تاریخی زی زی متعلق به اوایل دوره اسلامی،گورستان دلی شب لیز هزاره اول پیش از میلاد و پل های قدیمی صفویه متعلق به دوران صفویه از جمله یادگارهای تاریخی این شهرستان است

دیگر خبرها

  • توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • نصب تابلو تمثال شهدا در ورودی شهرلنده
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • بی‌احتیاطی هنگام سیلاب هرمزگان / ۳ نفر کشته شدند
  • لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی
  • تحویل سه قطعه شی تاریخی به میراث فرهنگی
  • بارندگی شدید در کرمان / مدارس رودبار و فاریاب تعطیل شد
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب برای فردا تعطیل شد
  • شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است / هوای قزوین و شهرکرد بر مدار قرمز و نارنجی