Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@08:39:39 GMT

شکایت الوحده از تیم عربستانی رد شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۳۹۴۰

شکایت الوحده از تیم عربستانی رد شد

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از رسانه عربستانی، در چارچوب دیدار‌های مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تا ساعتی دیگر النصر عربستان به مصاف الوحده امارات می‌رود.

 الوحده از النصر به دلیل میزان سکو‌های اختصاص یافته به تماشاگران این تیم اعتراض کرد. با این وجود کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت تیم اماراتی مبنی بر اختصاص ۳۰ درصد از سکو‌های ورزشگاه به هواداران این تیم را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

فینال زود هنگام پرسپولیس و الهلال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

AFC اعلام کرد ۹۵ درصد سکو‌های ورزشگاه به تماشاگران النصر به عنوان میزبان مسابقه اختصاص دارد و ۵ درصد باقی‌مانده نیز سهم هواداران الوحده امارات است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۳۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد رد نشدنی عربستانی‌ها، روی میز الکساندر لاکازت

ممکن است لاکازت برای فصل آینده در خاورمیانه فوتبالش را ادامه بدهد. 

الکساندر لاکازت 32 ساله، یکی از معماران احیای المپیک لیون در نیمه دوم فصل بوده است. او در این فصل در مجموع 29 بازی در همه رقابت ها 18 گل و 3 پاس گل به ثمر رسانده است، اما آیا این فصل می تواند آخرین فصل او در ورزشگاه گروپاما باشد؟ RMC Sport متوجه شده که ممکن است این‌گونه باشد.

طرفداری | در پایان فصل، فقط یک سال دیگر از قرارداد لاکازت با لیون باقی خواهد ماند و این باعث شده است تا باشگاه‌هایی به او توجه داشته باشند. لس آنجلس گلکسی طرفدار مهاجم سابق آرسنال است و سران این باشگاه در پاییز گذشته سفری برای دیدن بازی این بازیکن داشتند.

با این حال، هیچ تلاش مشخصی از سوی این تیم انجام نشده است. اما نمی‌توان در مورد تیم‌های عربستان سعودی هم همین را گفت. طبق گزارش RMC Sport، دو باشگاه در تابستان امسال گام های ملموسی برای جذب لاکازت برداشته اند. اطرافیان این بازیکن به RMC Sport گفته اند که اکنون آن‌ها یک پیشنهاد «غیرقابل رد» از یک باشگاه سعودی دریافت کرده‌اند. لیون از این وضعیت آگاه شده است. لاکازت هم که انتظار چنین پیشنهادهایی را نداشت، به این پیشنهادها گوش خواهد داد.

با این حال، در حال حاضر، کاپیتان لیون کاملاً روی کار خود تمرکز دارد. لیون در حال حاضر در رده هفتم جدول قرار دارد، در حال رقابت برای کسب سهمیه‌های اروپایی است و در اواخر ماه می، در فینال جام حذفی فرانسه به مصاف پاری سن ژرمن خواهد رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • عربستانی‌ها آینده دخیا را نجات می‌دهند
  • پیشنهاد رد نشدنی عربستانی‌ها، روی میز الکساندر لاکازت
  • ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی جهادکشاورزی در کشور به مسکن اختصاص یافت
  • اختصاص ۳۰ درصد از مالیات واحدهای تولیدی به عمران گناباد
  • اختصاص یک درصد اعتبار شرکت‌های دولتی و بانک‌ها، موقعیت خوبی برای جهش هنر است
  • اختصاص ۱ درصد اعتبار شرکت‌های دولتی و بانک‌ها، موقعیت خوبی برای جهش هنر است
  • کرسپو: قدرت العین با الهلال برابر است