Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@02:33:38 GMT

ستاره سابق رئال، دورتموند و لیورپول بازنشسته شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۴۰۰۲

ستاره سابق رئال، دورتموند و لیورپول بازنشسته شد

نوری شاهین هافبک ترکیه ای تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت و از این پس او را به عنوان مربی خواهیم دید.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آنتالیا اسپور در سوپرلیگ فوتبال ترکیه خبر از انتخاب نوری شاهین به عنوان مربی داد.

هافبک سابق تیم ملی ترکیه و باشگاه های دورتموند، رئال، لیورپول و.... از 2020 برای آنتالیا بازی می کند و فصل جاری در 8 بازی به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفته و در هفت تای شان نیز تعویض شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گلی نزده و پاس گل هم نداده است و آنتالیا نیز با 8 امتیاز در رده 14 قرار دارد. اتفاقی که باعث شد عزیر چتین رئیس باشگاه حکم به اخراج ارسون یانال داده و نوری شاهین را به عنوان جانشین او معرفی کند.

 

 

 

 

با اعلام باشگاه، نوری شاهین خود تصمیم گرفته از فوتبال خداحافظی کند و جانشین یانال شود. شاهین به خبرنگاران هم گفت که دیگر او را به عنوان بازیکن حرفه ای در میادین نخواهند دید.

شاهین که 33 ساله است، در 52 بازی ملی توانست 2 گل برای ترکیه بزند. او بین 2011 تا 2014 در عضویت رئال بود ولی هرگز نتوانست بدرخشد. بهترین روزهای او در دورتموند سپری شد.

 

 

 

ترکیه تیم ملی ترکیه نوری شاهین لیورپول بروسیا دورتموند رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ترکیه تیم ملی ترکیه نوری شاهین لیورپول بروسیا دورتموند رئال مادرید نوری شاهین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۴۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که کورس قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن واگذار کرد، یک هفته دیگر در بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید خواهد رفت.

لئون گورتسکا، مدافع بایرن مونیخ، تایید کرد که علاقه‌ای به جدایی از این تیم ندارد و همچنین رویارویی با رئال مادرید را یک چالش بزرگ می‌داند.

لئون گورتسگا در مصاحبه جدیدش درمورد قراردادش گفت: "از نظر من، همه چیز واضح است؛ قراردادم تا سال 2026 اعتبار دارد و دلیلی برای فکر کردن به جدایی وجود ندارد."

فینال لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی؟
اولاً موضوع ما درباره نیمه نهایی مقابل رئال مادرید است. این یک چالش بزرگ خواهد بود. سپس خواهیم دید در فینال چه چیزی در انتظارمان است.

نقش فعلی در خط دفاعی بایرن مونیخ؟
من نقش جدیدی در ترکیب دارم. از همان ابتدا می‌خواستم آنچه مربی از من انتظار داشت را بپذیرم و اجرا کنم. می‌توانم در رقابت‌ها برنده شوم و در بازی‌های حذفی مهم باشم. این چیزی است که در حال حاضر سعی می‌کنم به تیم اضافه کنم."

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • آنچلوتی ستاره‌اش را لای پر قو گذاشت!
  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایات‌ صهیونیست‌ها
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • خشم ستاره سابق بارسا: داور سرمان را برید