Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شرکت مدیریت شبکه برق ایران، در دومین جلسه تامین پایدار سوخت نیروگاه‌ها برای گذر از اوج مصرف زمستان ۱۴۰۰  ضمن اعلام آغاز زودتر از برنامه زمان بندی مقرر تعمیرات نیروگاه‌ها، وضعیت سوخت رسانی به نیروگاه‌ها با تلاش نهاد‌های مربوطه مناسب ارزیابی شد که انتظار می‌رود باتوجه به محدودیت گاز تحویلی به نیروگاه‌ها در زمستان، این روند به شکل مطلوب ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، پتانسیل‌های مدیریت مصرف قابل استفاده در زمستان در این کمیته مورد مذاکره قرار گرفت و مقرر شد هماهنگی و برنامه‌ریزی لازم برای مشارکت صنایع و مدیریت مصرف، قبل از شروع زمستان انجام شود، به طوری که خللی در بازار و چرخه تولید ایجاد نشود. اعضای کمیته با توجه به وضعیت بارش که در سال جاری نسبت به سال‌های گذشته کمتر بوده، بر برنامه‌ریزی دقیق‌تر تولید در مقایسه با سال‌های قبل تاکید کردند.

در این جلسه که با حضور اعضای کمیته، مذکوری معاون برنامه‌ریزی و نظارت بر امنیت شبکه، درفشیان مرام به نمایندگی از مقیم‌زاده معاون راهبری شبکه برق کشور، نمازی به نمایندگی از اسکندری معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی، میرزازاده حسینی مدیر کل راهبری و نظارت بر تولید وزارت نیرو، یاقوتی مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین شرکت توانیر، جاوید نماینده شرکت مدیریت منابع آب،  استیری و محسنی مدیر برنامه ریزی و مطالعات امنیت شبکه شرکت مدیریت شبکه پیرامون موضوع گذر از زمستان ۱۴۰۰ برگزار شد، مهم‌ترین موارد مرتبط با شرایط و نیازمندی‌های عبور موفق از زمستان سال جاری بررسی شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوخت نیروگاه شبکه برق برنامه ریزی نیروگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۴۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم سالانه قم پس از ۱۹ ماه به زیر ۴۰ درصد رسید

جواد شاکر آرانی گفت: نرخ تورم سالانه کل (مناطق شهری و روستایی) استان قم، در فروردین ماه سال ۱۴۰۳، ۳۹.۱ درصد بوده است که نسبت به ماه قبل ۲.۴ درصد کاهش یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم، عنوان کرد: این در حالی است که نرخ تورم کل کشور در فروردین ماه سال جاری ۳۸.۸ درصد بوده است و استان قم از نظر این شاخص در جایگاه ۲۰ بین استان‌ها قرار دارد؛ تورم سالانه قم در فروردین ماه پس از ۱۹ ماه به زیر ۴۰ درصد رسیده‌است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم افزود: نرخ تورم نقطه‌ای کل استان قم نیز در فروردین ماه ۱۴۰۳، ۲۸.۹ درصد برآورد شده‌است که نسبت به ماه قبل ۲.۸ درصد کاهش داشته‌است.

شاکر آرانی بیان کرد: نرخ تورم نقطه‌ای کشور در فروردین ماه سال جاری ۳۰.۹ درصد بوده‌است، نرخ تورم نقطه‌ای استان قم در فروردین ماه سال ۱۴۰۳، ۲ درصد پایین‌تر از متوسط کشور است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم،گفت: همچنین نرخ تورم ماهانه کل (مناطق شهری و روستایی) استان قم در فروردین ماه ۱۴۰۳، ۲.۸ درصد بوده‌است که نسبت به ماه قبل۰.۲ درصد افزایش داشته‌است، نرخ تورم ماهانه کشور در فروردین ماه ۲.۶ درصد بوده‌است و تورم ماهانه استان قم در فروردین ماه، در جایگاه ۱۹ بین استان‌ها قرار دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم، در توضیح نرخ تورم افزود: نرخ تورم به معنای کاهش قیمت‌ها نبوده بلکه صرفا به معنای کاهش سرعت رشد و افزایش قیمت‌هاست.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آمادگی نیروگاه نکا برای تامین برق در فصل گرم سال
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • اولیانوف: سفر گروسی به روسیه در حال برنامه ریزی است 
  • میزان سفرهای حمل ونقل عمومی درون شهری زیر ۵۰ درصد است
  • با صرفه جویی در مصرف برق، خودرو جایزه بگیرید
  • میزان سفر‌های حمل ونقل عمومی درون شهری ۵۰ درصد است
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است
  • تورم سالانه قم پس از ۱۹ ماه به زیر ۴۰ درصد رسید
  • اولین جلسه کمیته مدیریت مصرف برق توزیع برق استان سمنان برگزار شد
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری