Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@21:55:24 GMT

خیبر خرم‌آباد یکی از امیدهای صعود به لیگ برتر است

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۴۵۴۵

خیبر خرم‌آباد یکی از امیدهای صعود به لیگ برتر است

به گزارش ایرنا، فرشاد پیوس روز شنبه در حاشیه بازی بین تیم های خیبر خرم آباد و شهرداری آستارا که در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز شاهد فوتبال زیبا از هر ۲ تیم بودیم اما شرایط تیم خیبر بهتر بود و توانست سه امتیاز این بازی را کسب کند.

وی افزود:  بازیکنان شهرداری آستارا  در این بازی با شرافت بازی کردند و هر چه در توان داشتند انجام دادند، اما از نتیجه راضی نیستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیوس گفت: موقعیت‌های خوبی در ۲ نیمه داشتیم که نتوانستیم به خوبی از آنها استفاده کنیم و تیم خیبر خرم آباد توانست از موقعیت خوب خود استفاده و سه امتیاز را بگیرد.

سرمربی تیم شهرداری آستارا عنوان کرد : در بحث داوری چون هفته اول است، نباید قضاوت کنیم، ولی در مجموع در نود دقیقه داور خوب درخشید.

وی افزود:  ما نقاط ضعف حریف را شناسایی کردیم و روی آنها کار کردیم، اما نتوانستیم نتیجه خوبی را بگیریم ‌.

سرمربی تیم شهرداری آستارا تاکید کرد : تیم خیبر خرم آباد یک تیم خوبی است و احتمالاً یکی از امیدهای صعود به لیگ برتر باشد.

برچسب‌ها فوتبال خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال خرم آباد لرستان فوتبال خرم آباد لرستان شهرداری آستارا خیبر خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در نخستین بازی مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امروز، جمعه - ۳۱ فروردین تیم شهرداری گرگان برابر مهرام تهران به پیروزی دست پیدا کرد و یک به صفر از حریف پیش افتاد.   در حالی که نیمه نخست این دیدار با حساب ۳۸ - ۳۸ مساوی به پایان رسید، با آغاز نیمه دوم، شاگردان مصطفی هاشمی عملکرد بهتری در مقایسه با حریف خود داشتند و در پایان با نتیجه ۸۴ - ۵۹ میهمان خود مهرام را شکست دادند.   مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال ایران کوارتر‌های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۱-۱۷، ۲۵-۱۰ و ۲۱-۱۱ با پیروزی پشت سر گذاشت تا با وجود باخت ۱۷-۲۱ در کوارتر دوم، در مجموع با ۲۵ امتیاز اختلاف برنده این دیدار خانگی شود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود و هر تیمی که بتواند سه بار حریف خود را شکست دهد، برنده شده و راهی فینال می‌شود.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال| برد شهرداری گرگان مقابل مهرام در اولین بازی نیمه نهایی
  • پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام
  • ایران بی تردید شانس اول قهرمانی است/ امیدوارم افغانستان صعود کند
  • افول لیگ برتر: به لقب (لیگ کشاورزان) سلام کنید!‏
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • صحبت جالب آنچلوتی با پپ: نوبت ما بود ببریم
  • آنچلوتی: این تنها راهی بود که می‌‌توانستیم صعود کنیم
  • صعود سپاهان به رده سوم جدول
  • صعود سپاهان در جدول با برد در دربی اصفهان
  • ده روسی: با احترام به میلان، ما صعود می‌کنیم