Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد یحیی گل محمدی روی استراتژی خاصی برای بازی امشب تاکید خواهد داشت

استفاده از ضدحمله یکی از مهم ترین تدابیر کادرفنی پرسپولیس برای باز کردن دروازه الهلال است.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس و الهلال در شرایط متفاوتی مقابل هم قرار می‌گیرند. دو تیمی که هر کدام در کشور خود جزو پر افتخارترین و پرطرفد‌ارترین تیم ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب این که آمار تقابل‌های دو تیم کاملاً برابر است؛ 4 برد، 4 باخت و 6 مساوی برای سرخ های تهرانی. به عقیده بسیاری از کارشناسان برنده بازی امشب نه تنها به نیمه نهایی می رود بلکه یکی از شانس های اصلی قهرمانی هم خواهد بود.

تمام این مسائل و از همه مهم تر صعود کردن به مرحله نیمه نهایی باعث می شود یحیی گل محمدی برای ضربه زدن به الهلال استراتژی خاصی داشته باشد. استراتژی شبیه چیزی که سال گذشته در قطر مقابل تیم‌های قدرتمند و پرمهره‌ای مثل السد و النصر در مراحل حذفی لیگ قهرمانان دیدیم. عقب نشینی پرسپولیس برای این که ابتدا دروازه‌اش را حفظ کند و بعد با حملات سریع یا ضدحمله‌های کلاسیک یا استفاده از ضربات ایستگاهی مرگبارش به گل برسد.

تدبیری که در عین این که می تواند باعث مهار کردن بازیکنان شناخته شده حریف شود بلکه باعث می شود مهره های خلاقی چون مهدی ترابی، امیری، پهلوان، نعمتی در جناحین و کارهای ترکیبی که انجام می دهند کار را برای تیم حریف سخت کنند.

باید دید درنهایت یحیی برای بازی امشب چه تصمیماتی خواهد گرفت.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس اسناد باور نکردنی | فدراسیون فوتبال قرارداد VAR را با شرکت یک دلاری بست! کارشناس عربستانی: پیش بینی نتیجه بازی امشب؟ با 5 گل پرسپولیس را می بریم! محمدرضا گرایی: فن های محمدعلی باعث شده فعلا کشتی را از المپیک حذف نکنند! بارسلونا تمایلی برای بازگرداندن دنی آلوز ندارد اتومبیل لوچانو اسپالتی در شهر ناپل به سرقت رفته است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی امشب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۴۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟

یحیی گل محمدی گزینه اصلی تراکتور است و باید به زودی شاهد حضور او در تبریز باشیم.

طرفداری | ظاهرا کریم باقری هم به کادرفنی تراکتور در تبریز اضافه می‌شود.

حمید مطهری به عنوان مربی تراکتور انتخاب شد تا در ادامه لیگ بیست‌وسوم روی نیمکت این تیم بنشیند.

مذاکرات تراکتور با یحیی گل‌محمدی به خوبی پیش رفته و احتمالا باید شاهد حضور این سرمربی در تبریز باشیم. حضور حمید مطهری و عقد قرارداد با او نشان می‌دهد یحیی گل‌محمدی نزدیک‌ترین گزینه به هدایت تی‌تی‌ها است.

در این بین شنیده می‌شود مدیران تراکتور علاقه دارند کریم باقری هم در تبریز حضور داشته باشد اما مشخص نیست این اتفاق بیافتد یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟