Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@00:44:06 GMT

ستاره توقف ناپذیر در آستانه فینال غرب‌آسیا

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۴۹۳۶

ستاره توقف ناپذیر در آستانه فینال غرب‌آسیا

عبدالرزاق حمدالله تنها شش دقیقه پس از شروع بازی رکورد گل‌زنی خود با النصر را بهبود بخشید‌.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب اولین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب آسیا، النصر عربستان به مصاف الوحده امارات رفت و خیلی زود توانست دروازه تیم میهمان را توسط گل‌زن افسانه‌ای خود، عبدالرزاق حمدالله، باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این بازیکن در ورزشگاه خانگی و در شرایطی که النصر از حمایت کامل هوادارانش برخوردار است توانست گل 115ام خود را به ثمر برساند و در آستانه دومین صعود پیاپی با تیمش به فینال غرب آسیا قرار داشته باشد.

 

عبدالرزاق حمدالله فصل پیش در نیمه نهایی به پرسپولیس از روی نقطه پنالتی گل زده بود اما گل عبدی و سپس درخشش قرمزها در ضربات پنالتی مانع صعود النصر به فینال شد. حمدالله از سال 2019 لباس النصر را می‌پوشد و در 107 مسابقه توانسته 115 گل را بزند؛ یعنی هشت گل بیشتر از تعداد بازی‌هایش زده و میانگین فوق العاده بیش از یک گل در هر مسابقه را ثبت کرده است.

عربستان النصر عربستان لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان النصر عربستان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۴۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بایرن: اول رئال، بعد فینال تمام آلمانی!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آرسنال را از پیش رو برداشت تا راهی دور نیمه نهایی شود. آن‌ها در این مرحله حریف رئال مادرید خواهند بود که شب گذشته منچسترسیتی را حذف کرد.

بایرن به لطف ضربه سر یوشوا کیمیش در ورزشگاه آلیانز آرنا با نتیجه 1-0 آرسنال را شکست داد و با توجه به تساوی 2-2 دو تیم در بازی رفت، به دور بعدی راه یافت و حریق قهرمان 14 دوره چمپیونزلیگ شد.

دیگر دیدار نیمه نهایی قرار است بین تیم‌هایی دورتموند و پاری سن ژرمن برگزار شود که به همین دلیل طرفداران آلمانی فوتبال صحبت‌های زیادی درمورد فینال بین دو تیم آلمانی مطرح کرده‌اند.

کیمیش هم تایید کرد که علاقه دارد فینال بین دو تیم آلمانی برگزار شود تا به نوعی برای رئال مادرید کری خوانده باشد: "احتمال برگزاری فینال آلمانی یک رویا خواهد بود اما دو بازی بسیار سخت در پیش داریم. رویای بازی در ومبلی بسیار هیجان انگیز است."

او درمورد احساسش پس از برد مقابل آرسنال هم گفت: "این احساس شگفت انگیزی است که در شبی مانند امشب چنین گل مهمی را جلوی چشمان هواداران‌مان بزنیم. این جزو لحظاتی است که شما برای آن تلاش می‌کنید، ما برای آن سخت کار کرده‌ایم. امروز جایزه بهترین بازیکن زمین را گرفتم، پس از این بابت خوشحالم. در حال حاضر ما روی نیمه نهایی تمرکز خواهیم کرد، سپس خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد."

دیگر خبرها

  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • ستاره بایرن: اول رئال، بعد فینال تمام آلمانی!
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • پرواز ستاره العین برای آقای گلی آسیا
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • تغییر قوانین هواداران فوتبال در عربستان
  • ستاره سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!