Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل الهلال دوازدهمین پیروزی خارج از خانه را جشن خواهد گرفت

پرسپولیس به دنبال یک پیروزی خارج از خانه دیگر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا است.

به گزارش طرفداری، روزهای دور از خانه پرسپولیس ادامه دارد و گویا میزبانی برای پرسپولیس در رقابت های آسیایی تبدیل به یک رویا شده است. هرچند این تیم در بازی های خارج از خانه نیز عملکرد موفقی داشته و تا به امروز یازده پیروزی کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین باری که پرسپولیس در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به میدان رفت به 30 اردیبشت ماه سال 1398 برمی گردد. روزی که سرخ پوشان در آخرین بازی خانگی خود در حضور تماشاگران موفق شدند با نتیجه ۲ بر صفر السد را شکست دهند.

بعد از آن بازی، بازی های پرسپولیس در آسیا هرگز در خانه پذیرای هیچ تیمی نبوده است. سرخ‌پوشان در ۱۷ بازی خارج از خانه در ۱۱ بازی به پیروزی رسیدند، دو بازی با نتیجه مساوی به پایان رسیده و در ۴ بار هم پرسپولیس برابر حریفان خود شکست خورده است.

از این رو شاگردان گل محمدی امشب در هجدهمین بازی خارج از خانه خود به مصاف الهلال عربستان رفته و بسیار امیدوارند با درخشش در این بازی دوازدهمین پیروزی خارج از خانه را جشن بگیرند.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس اسناد باور نکردنی | فدراسیون فوتبال قرارداد VAR را با شرکت یک دلاری بست! کارشناس عربستانی: پیش بینی نتیجه بازی امشب؟ با 5 گل پرسپولیس را می بریم! محمدرضا گرایی: فن های محمدعلی باعث شده فعلا کشتی را از المپیک حذف نکنند! بارسلونا تمایلی برای بازگرداندن دنی آلوز ندارد اتومبیل لوچانو اسپالتی در شهر ناپل به سرقت رفته است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پیروزی خارج از خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال

به گزارش "ورزش سه"، هرنان کرسپوی آرژانتینی، سرمربی العین پس از پیروزی برابر الهلال و راهیابی تیمش به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا، به تیمش ابراز افتخار کرد.

وی در نشست خبری پس از بازی گفت: از باشگاه العین و همه کسانی که برای موفقیت این تیم تلاش می کنند، تشکر می کنیم. خوشحالم که در این باشگاه بزرگ کار می کنم و خوشحالم که مقابل الهلال، یک رقیب سخت وقدرتمند که عملکرد تهاجمی قوی دارد، به پیروزی رسیدم.

او افزود: ما با اعتماد به نفس و احترام به حریف وارد زمین مسابقه شدیم، به خصوص که می دانستیم الهلال چه در لیگ عربستان و چه در سطح قهرمانی آسیا، چقدر تیمی قدرتمند است.

کرسپو که موفق شد هر دو تیم شهر ریاض را شکست دهد، از پاسخگویی به این سوال که از بین الهلال و النصر کدام حریف قدرتمندتر است، خودداری کرد و گفت: العین برنده این بازی است و به مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده است. صحبت باید در مورد العین باشد و من نمی خواهم در مورد رقبا یا داوران صحبت کنم.

دیگر خبرها

  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • پیروزی روحیه بخش آبیدر سنندج در خانه
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت