Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

خیرالله خادمی در جلسه قرارگاه بازسازی مناطق زلزله‌زده خوزستان که شامگاه جمعه (۲۳ مهرماه) با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در خوزستان ۱۵ طرح بزرگ در بخش راه داریم که بر اساس اعتبارات در حال انجام هستند. دو طرح ریلی اصفهان - اهواز و شلمچه – بصره نیز در برنامه کاری است و امیدواریم در آینده اجرای این طرح‌ها آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وی افزود: شاید محروم‌ترین نقطه در بخش راه، منطقه اندیکا باشد زیرا طرح‌های ملی کمی در این منطقه اجرا شده است و ساخت و ساز نیز در این نقطه هزینه‌بر است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح پاشنه زاگرس (دزفول - اصفهان) در سال ۸۸ تصویب شد که اگر این جاده رونق یابد، تحولی در بخش‌های مختلف از جمله اشتغال و گردشگری ایجاد می‌کند اما اعتبارات ملی آن کم است. کار در دو نقطه از دزفول به سردشت در حال انجام است که امیدواریم با منابع اعتباری بیشتر، تحولی در منطقه شمال استان خوزستان داشته باشیم.

خادمی افزود: طرح دیگری نیز در محور مسجدسلیمان به بازفت داریم که اندیکا را نیز در بر می‌گیرد که امسال افزایش اعتبار خوبی داشته است و دو تونل در گردنه تاراز مناقصه شده‌اند و کار از سمت چهار محال و بختیاری آغاز شده است و امیدواریم در یک ماه آینده کار در این بخش را آغاز کنیم.

وی گفت: وضعیت جاده مسجدسلیمان به اندیکا خوب نیست که کار در یک قطعه از آن با ۲۳ کیلومتر آغاز شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: دو سال پیش نیز طرحی از الیگودرز به لالی در ردیف بودجه قرار گرفت که مطالعات آن در حال انجام است. کار از سمت الیگودرز به طول ۴۵ کیلومتر آغاز شده است و در حال تلاش هستیم تا با سرعت این کار انجام شود. مطالعات انجام کار از سمت لالی نیز در حال انجام است تا کار این دو نقطه با هم تلاقی یابد و ارتباط بسیار کوتاهی با مرکز کشور و شمال خوزستان برقرار شود. البته جاده کوهستانی و کار در آن سخت است و هزینه بالایی دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راه آهن شلمچه بصره جاده مسجدسلیمان اندیکا راه آهن اصفهان اهواز حال انجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: با همت و تلاش اعضای شعبه ویژه قتل شورای حل اختلاف دزفول، پرونده اختلاف خانوادگی که منجر به قتل یک نفر شده بود، با رضایت اولیای دم منتهی به صلح و سازش شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان، حجت‌الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی اظهار کرد: چهار ماه پیش درگیری و نزاع خانوادگی در مسجدسلیمان اتفاق افتاد که منجر به قتل یک خانم می‌شود و این حادثه اختلافات بین اعضای خانواده را تشدید کرد.

وی افزود: با توجه به درخواست مکرر بستگان این خانواده از رئیس دادگستری دزفول مبنی بر اصلاح ذات‌البین فی ما بین اعضای خانواده، با دستور قضائی وی و پیگیری دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، پرونده برای حل و فصل به شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول ارجاع شد و با دعوت از اعضای خانواده و برگزاری جلسات متعدد در راستای ایجاد صلح و سازش میان آن‌ها، اقداماتی صورت گرفت.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان خاطرنشان کرد: تلاش اعضای شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول با اقدامی جهادی و خداپسندانه به ثمر نشست و پس از چهار ماه، اولیای دم با رضایت ثبتی و بدون هیچ‌گونه دریافت دیه، قاتل را بخشیدند.

حجت‌الاسلام امانت بهبهانی اضافه کرد: میان اعضای خانواده برادری، صمیمت و رفع کدورت ایجاد و این پرونده و چندین پرونده مرتبط با آن به صلح و سازش ختم شد.

کد خبر 747158

دیگر خبرها

  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول
  • ایجاد مسیر ریلی جدید؛ محور دیدار مقامات افغانستان و قزاقستان
  • آغاز رقابت ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب در استان اصفهان
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در اصفهان
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی