Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم‌ فوتبال الشَمال امروز میزبان العربی بود؛ تیمی که به‌تازگی «فرشید اسماعیلی» هافبک سابق باشگاه استقلال را به خدمت گرفته است. «مهرداد محمدی» نیز که در العربی توپ می‌زند به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی،  قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.  محمدی که در فصل گذشته بازی‌های چشمگیری را برای تیم فوتبال العربی انجام داده بود به خاطر مصدومیت، نمی‌تواند تا ۶ ماه دیگر تیمش را همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی شب گذشته زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد. با این جراحی او چند بازی تیم ملی فوتبال ایران را در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از دست خواهد داد.

دیدار دو تیم که در هفته ششم لیگ ستارگان قطر برگزار شد، در نهایت با پیروزی سه بر یک العربی به پایان رسید. در این دیدار اسماعیلی ۶۴ دقیقه برای العربی بازی کرد. گل‌های این تیم را «یوسف مساکنی دقایق ۱۳و ۵۳» و «آرون بوپنزا دقیقه ۲۲» به ثمر رساندند. برای الشمال نیز «آتاوان» در دقیقه ۸۲ موفق به گلزنی شد.

العربی با این پیروزی ۱۲ امتیازی شد و به رتبه سوم جدول رده‌بندی صعود کرد. الشمال نیز به جایگاه دهم سقوط کرد.

در دیگر دیدار این هفته لیگ ستارگان قطر، السیلیه که «رامین رضاییان» را در اختیار دارد، برابر الوکره‌ که از حضور «امید ابراهیمی» بهره می‌برد، به میدان رفت و در نهایت این الوکره بود که با گل دقیقه ۸۷ «بنیوتو» سه امتیاز را از آن خود کرد.

الوکره با این سه امتیاز به رده پنجم رسید و السیلیه نیز در جایگاه نهم جدول قرار گرفت.

در حال حاضر السد و الدحیل به ترتیب با ۱۵ و ۱۲ امتیاز در جایگاه اول و دوم لیگ ستارگان قطر جای دارند.

برچسب‌ها الدحیل رامین رضائیان امید ابراهیمی لیگ ستارگان قطر مهرداد محمدی فرشید اسماعیلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: الدحیل رامین رضائیان امید ابراهیمی الدحیل رامین رضائیان امید ابراهیمی لیگ ستارگان قطر مهرداد محمدی فرشید اسماعیلی لیگ ستارگان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمان محمدی به نیمه نهایی رسید

ایمان محمدی نماینده کشورمان در وزن ۶۳ کیلوگرم مقابل کرار البیدهان از عراق به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نخستین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان در شهر بیشکک امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در حال برگزاری است.

در وزن ۶۳ کیلوگرم که ۱۲ کشتی گیر حضور دارند، ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف کرار البیدهان از عراق رفت که با برتری ۹ بر صفر راهی دور بعد شد.

پیش از این نیز در وزن ۷۷ کیلوگرم امیر عبدی مقابل ساجان از هند با نتیجه ۸ بر صفر به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد.

کد خبر 744730

دیگر خبرها

  • قهرمانی پدیده کشتی فرنگی در آسیا/ اسماعیلی رقیب گرایی برای المپیک شد
  • مدیرعامل میلان: مجبور نیستیم ستارگان تیم را بفروشیم
  • ایمان محمدی به نیمه نهایی رسید
  • اینتر در آخرین دقایق پیروزی را با تساوی عوض کرد
  • روستوف برد؛ محبی ۶۸ دقیقه بازی کرد
  • پیروزی فاینورد برابر سیتارد در حضور 7 دقیقه‌ای جهانبخش
  • پیروزی فاینورد در حضور جهانبخش
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه جهانبخش
  • شهرداری گرگان نخستین تیم حاضر در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • اولین قهرمانی تاریخ العربی مقابل حریف مجیدی!