Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:03:35 GMT

زندی بتن کلاردشت حریف مشهدی را با شکست بدرقه کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۵۱۴۱

زندی بتن کلاردشت حریف مشهدی را با شکست بدرقه کرد

به گزارش ایرنا، هفته پنجم لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز شنبه با برگزاری سه دیدار آغاز شد که در یکی از این دیدارها تیم زندی بتن کلاردشت یکی از دو نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال کشور موفق شد مهمان خود تیم چیپس کامل مشهد را در سالن شهدای چالوس با نتیجه ۳ – ۱ شکست دهد و سومین برد خود را در این مسابقات ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زندی‌بتن کلاردشت که هفته گذشته مقابل تیم قدرتمند سن‌ایچ ساوه در زمین حریف تن به شکست ۴ – ۱ داده بود و دومین شکست فصل را تجربه کرده بود، برای فاصله نگرفتن از تیم‌های بالای جدول به یک برد در بازی امروز نیاز داشت که موفق شد با سه گل رشید قلی پور، محسن منتظمی و رحمان سارانی ۹ امتیازی شود.

نیمه نخست این بازی با تک گل رشید قلی‌پور به سود زندی‌بتن به پایان رسیده بود و در نیمه دوم با دو گل دیگر برای زندی‌بتن و یک گل ناصر حاجی برای چیپس کامل مشهد نتیجه ۳ – ۱ برای این دیدار رقم خورد.

زندی‌بتن کلاردشت در حال حاضر و پیش از برگزاری سایر دیدارهای هفته پنجم پس از تیم‌های مس سونگون، سن‌ایچ ساوه و مقاومت البرز موقتا در رتبه چهارم قرار دارد. این تیم دیدار هفته ششم را باید روز پنجشنبه همین هفته و مقابل سپاهان در اصفهان برگزار کند.

تیم شهروند ساری دیگر تیم مازندرانی حاضر در این رقابت‌ها نیز فردا باید در ساری از تیم سپاهان میزبانی کند. شهروند ساری با یک امتیاز از ۳ بازی در رتبه سیزدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال قرار دارد.

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال فوتسال مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال مازندران لیگ برتر فوتسال فوتسال مازندران زندی بتن کلاردشت لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، منچستریونایتد مقابل شفیلدیونایتد به برتری 4-2 دست یافت. شفیلدیونایتد با این شکست، یک گام دیگر به سقوط به چمپیونشیپ نزدیک تر شد.

به نقل از اوپتا؛ شفیلدیونایتد در 34 بازی فصل جاری لیگ برتر، 92 گل دریافت کرده است. آنها رکورددار بیشترین گل دریافتی در فصول 38 تیمی در تاریخ لیگ برتر هستند. دربی کانتی در فصل 2007/08 با 89 گل خورده از این نظر رکورددار بود. سوئیندون تاون در فصل 1993/94 یعنی فصلی که لیگ برتر با 22 تیم برگزار می شد، 100 گل دریافت کرد. شفیلدیونایتد در فاصله 4 هفته تا پایان رقابت ها احتمالا از مرز +100 گل خورده نیز عبور خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • تمسخر گسترده الهلال: حریف ده نفره نشود، نمی‌توانید!
  • هشدارهای وحید شمسایی در نشست فنی قبل از بازی با قرقیزستان
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد