Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@06:05:21 GMT

تولید هفت مستند در خصوص مناطق کم برخوردار خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۵۱۴۲

تولید هفت مستند در خصوص مناطق کم برخوردار خوزستان

علی حیاتی مسوول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده توسط حوزه هنری خوزستان هفت مستند در هفت منطقه کم برخوردار استان خوزستان تولید شده است.
 
وی افزود: این مناطق شامل منبع آب، حصیرآباد، ملاشیه، شلنگ آباد در اهواز، هویزه، کوت عبدالله و سوسنگرد هستند که کار تولید مستندات این مناطق به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
مسوول واحد‌ هنرهای تصویری حوزه هنری خوزستان با بیان اینکه برای اجرای این طرح، ایده‌ها و طرح‌های بسیاری بررسی شد، گفت: در نهایت مهدی طرفی با سه مستند با عناوین «نونهالان»، «کشتی نوح» و «ملاشیه»، ایوب مروانی‌پور با مستندهای «شهر من هویزه» و سید کاظم ، رضا حیاتی مستند «در حاشیه» و سید عدنان طاهری مستند "زندگی من"  را ساختند.
 
حیاتی با اشاره به اینکه تولید این مستندها با دشواری‌های بسیاری همراه بود عنوان کرد: اجرای این مستندها همراه با پیک پنجم کرونا در خوزستان بود که در این حین ایوب مروانی‌پور به ویروس کرونا مبتلا شدو خوشبختانه حال وی اکنون مساعده بود و خطر ویروس رفع شده است.
 
وی در خصوص فاز دوم این طرح تصریح کرد: در فاز دوم این طرح تلاش ما به سمت آموزش می‌رود تا با استفاده از ظرفیت‌های خود در مناطق کم‌برخوردار بتوانیم اقدامات هنری مطلوبی را انجام دهیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی حیاتی ساخت مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان

عبدالوحید ملک‌آرا در جمع خبرنگاران در رابطه با برنامه‌های هفته سلامت در معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار داشت: ویزیت پزشک عمومی، متخصص زنان و زایمان و ناباوری و خدمات پرستاری رایگان در درمانگاه شهید امیری و درمانگاه‌های سپاه استان جهت خدمات رایگان به مردم استان ارائه می‌شود.

وی افزود: تجلیل از کارکنان آزمایشگاه، اجرای همایش‌های کوهپیمایی کارکنان سپاه با همکاری تربیت و بدنی سپاه استان، برگزاری کلاس‌های آموزشی، پویش نذر خون، برپایی ایستگاه‌های سلامت به منظور انجام تست‌های BMI برای پرسنل، از برنامه های سپاه در این هفته است.

ملک آرا عنوان کرد: قرارگاه جهادی شهید امیری معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به مناسبت هفته سلامت، جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار استان توسط درمانگاه شهید امیری و بهداری نواحی اعزام می شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی
  • مختاری: سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای سبز مناطق کم برخوردار هزینه شد
  • راه یابی مستند بانوی کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره ملی
  • استفاده از هنرمندان برای معرفی تاریخ در مناطق کم‌برخوردار
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان
  • جزییات جشنواره عکس نیکوکاری تشریح شد
  • مستند راز میرزا رونمایی می‌شود
  • مستند «راز میرزا» رونمایی می‌شود
  • توزیع ۵۶۰۰ بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار البرز