Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه امروز در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض برگزار می‌شود.

* بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به زمان برگزاری بازی قبل از اعزام به ورزشگاه وعده عصرانه ای را ضرف کردند تا در زمان برگزاری مسابقه دچار افت بدنی نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* سرخپوشان ایران در فاصله سه ساعت مانده به آغاز این دیدار جلسه فنی برگزار کردند که طی آن کادر فنی بار دیگر آخرین برنامه‌های خود را گوشزد کرد و ترکیب این تیم را برای تقابل با الهلال عربستان مشخص کرد.

* دو دستگاه اتوبوس ویژه که لوگوی باشگاه پرسپولیس روی آن طراحی شده بود برای انتقال اعضای این تیم از هتل به ورزشگاه وجود داشت.

هواداران الهلال عربستان از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت محلی اجازه ورود به ورزشگاه پیدا کردند. خیابان‌های شهر ریاض کاملا تحت تأثیر این بازی قرار گرفته است.

* دمای بدن هوادارانی که وارد ورزشگاه می‌شدند مورد ارزیابی قرار گرفت.

* کادر تدارکات پرسپولیس از چهار ساعت قبل از شروع دیدار وارد رختکن شدند تا شرایط را برای حضور بازیکنان و مربیان فراهم کنند.

* چمن ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض قبل از شروع بازی، چندین بار آبپاشی شد.

* رسانه‌های ورزشی کشور عربستان پوشش گسترده ای از این دیدار دارند. آنها دوربین‌های خود را به فیلمبرداری از ورود هواداران به ورزشگاه‌ها و تهیه گزارش‌های زنده برای پخش از شبکه‌های سراسری کشور عربستان اختصاص دادند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال الهلال عربستان تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه

امید عالیشاه کاپیتان محبوب تیم پرسپولیس بعد از تمام شدن بازی های ملی با یک استوری به استقبال بازی های باشگاهی رفت. تیم پرسپولیس در جام حذفی و لیگ برتر برای قهرمانی می جنگد اما سرخپوشان برای قهرمانی در لیگ برتر مانع سختی به نام استقلال دارند. استقلال هم اکنون با عملکرد بی نظیر شاگردان نکونام در صدر جدول قرار دارد و پرسپولیسی ها در تعقیب آنها هستند.

تیم ملی ایران در این فیفادی در دو بازی به مصاف ترکمنستان رفت و هر دو بازی را با برد پشت سر گذاشت. این بازی ها در چارچوب مرحله مقدماتی راه یابی به جام جهانی ۲۰۲۶ برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • بازگشت هری کین به ورزشگاه تاتنهام با پیراهن بایرن مونیخ
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • لحظه مصدومیت و تعویض وحدت هنانوف مدافع پرسپولیس در بازی تاجیکستان و عربستان / فیلم
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • تاجیکها عربستان را هم متوقف کردند!
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • زمان تقابل پرسپولیس با گربه سیاه مشخص شد
  • برنامه جام حذفی اعلام شد | زمان بازی حساس پرسپولیس برابر گربه سیاه
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس
  • برنامه و ساعت بازی‌های جام حذفی اعلام شد