Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «علی فتح الله‌زاده» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به نشست مصطفی آجورلو با مدیران ادواری با باشگاه استقلال اظهار داشت: آجورلو درخواست کرد که با مدیران گذشته استقلال جلسه‌ای را برگزار کنند و بنده به عنوان میزبان این نشست انتخاب شدم.

وی افزود: مدیران استقلال تاکنون در چنین فضای دوستانه گردهم جمع نشده بودند و این موضوع در تاریخ باشگاه استقلال بی سابقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل اسبق استقلال خاطرنشان کرد: تمام مدیران استقلال در سال‌هایی که بر مسند مدیریت این باشگاه حضور داشتند تجربیات ارزشمندی دارند و این تجربه‌ها در اختیار آجورلو باید قرار بگیرد تا او راحت‌تر کارش را دنبال کند.

وی اعلام کرد: آجورلو در سخت‌ترین شرایط مدیریت استقلال را بر عهده گرفت و باید همه به او کمک کنیم تا بتواند روزهای خوبی را برای آبی‌پوشان رقم برند.

فتح الله زاده گفت: مدیران با اینگونه جلسات و با ایجاد اتحاد به استقلال کمک می‌کنند و از پیشکسوتان انتظار داریم اختلافات را کنار بگذارند و به تیم محبوبشان کمک کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال باشگاه استقلال استقلال باشگاه استقلال علی فتح الله زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییر‌دهنده محاسبات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، گزارش این شماره خط حزب‌الله، تحلیلی است بر عملیات تنبیهی ضد‌صهیونیستی «وعده صادق» که بازتاب زیادی در رسانه‌های غربی داشته است.

 «برخورد برنامه‌ریزی شده و قاعده‌مند با چالش دشمن ساخته» عنوان یادداشت هفته این شماره خط حزب‌الله است که الزامات مقابله موثر و هوشمندانه با مسئله نقشه دشمن برای کشف حجاب را از منظر رهبر انقلاب اسلامی، بازخوانی کرده است.

خط‌حزب‌الله در این شماره خود از تاکید اخیر رهبر انقلاب اسلامی بر تاریخ‌سازی عملیات وعده‌ی صادق و تجلیل حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از پخش تلویزیونی برنامه تلاوت قاریان نوجوان در حرم حضرت معصومه (س) خبر داده است.

شماره این هفته‌ی خط حزب‌الله به روح مطهر سردار شهید حسن طهرانی مقدم، تقدیم می‌شود.

دیگر خبرها

  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • خط حزب‌الله ۴۴۱؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییردهنده محاسبات
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • عملیات وعده صادق؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییر‌دهنده محاسبات
  • آیت الله نورمفیدی در گردهمایی ائمه جمعه منطقه یک: فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود
  • گردهمایی مدیران مراکز نوآوری در کارخانه نوآوری امیدینو
  • گردهمایی دو روزه مدیران مراکز نوآوری و ‌پارک‌های علم و فناوری به پایان می رسد
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!