Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-29@14:08:14 GMT

ثبت اقدامات کادر درمان در تاریخ ایثارگری کشور

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۵۱۸۳

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: اقدامات پزشکان و پرستاران در مقابله با کرونا در تاریخ ایثارگری کشور ثبت خواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران در دیدار با بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت گفت: در تمامی ایام شیوع کرونا سعی کردیم تمام مقررات بهداشتی و شیوه‎نامه‌ها در مسجد مقدس جکران رعایت شده و سلامت مردم را مدنظر قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باز هم، هر نوع کار و همکاری که نیاز باشد حاضریم انجام دهیم و در امر سلامت جامعه بکوشیم.

رحیمیان تصریح کرد: از حرکت جهادی دولت که در امر واکسیناسیون نهایت تلاش را داشتند قدردانی می‌کنم و این اقدام جهادی شما موجب شد تا موضوع واکسیناسیون مردم انجام شود.

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: پزشکان و پرستاران و کادر درمان در این عرصه اقدامات بسیار ارزشمندی انجام دادند و با تمام وجود در عرصه مقابله با این ویروس وارد شدند که در تاریخ ایثارگری کشور ثبت شد.

وزیر بهداشت: واکسیناسیون، مهم‌ترین گام برای مقابله با کرونا 

وزیر بهداشت در دیدار با آیت‌الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: برای مقابله با کرونا در دنیا به اجماع رسیده‌اند که واکسیناسیون، مهم‌ترین گام است.

وی افزود: تا کنون حدود ۱۰۰ میلیون دُز واکسن کرونا وارد کشور شده و تا ۹ آذرماه به حدود ۱۶۰ میلیون دُز خواهد رسید.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نمی‌دانم حکم شرعی گروه‌های ضدواکسن چیست، اما همه متخصصان، واکسیناسیون را برای سلامت مردم واجب می‌دانند.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری: کادر درمان صحنه فراموش نشدنی را در تاریخ رقم زد

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان گفت: برای شما آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بتوانید در عرصه سلامت مردم نقش مؤثر داشته باشید.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری افزود: اسلام در رابطه با مقوله سلامت، ارزش و بهای بسیاری قائل است و همان‌طور که بر امر سلامت روح تأکید دارد بر سلامت جسم افراد نیز تأکید بسیاری دارد.

وی ادامه داد: شرایطی در جهان به دلیل کرونا ایجاد شده که این امر خیلی از معادلات را بهم ریخته؛ آموزش، پژوهش، کسب و کار مردم و سبک زندگی مردم تحت تأثیر قرارگرفته، که این مختص کل جهانیان است.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری ضمن قدردانی از تلاش‌های کادر درمان گفت: به سهم خودم از تلاش‌های کادر درمان، پزشکان و پرستاران که خالصانه و مخلصانه در این راستا تلاش کردند قدردانی می‌کنم و از سوی دیگر به روح پرفتوح شهدای سلامت که جان خود را در این عرصه گذاشتند درود می‌فرستم.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به حضور نیرو‌های جهادی در مراکز درمانی گفت: شاهد بودیم که در رابطه با این بیماری افرادی حتی حاضر نبودند در کنار بیمار خود باشند، اما پزشکان، پرستاران و نیرو‌های جهادی با تمام وجود و بی ادعا وارد میدان شده و یک صحنه فراموش نشدنی را در تاریخ رقم زدند.

آیت‌الله حسینی بوشهری افزود: با آمدن دولت جدید حرکت‌های بسیار خوبی رقم خورده که دشمنان در این عرصه حتی باور نمی‌کردند.

وی ادامه داد: امیدوارم شما و مجموعه کادر پزشکی بتوانید در این گام موفق باشید و روزی فرابرسد که تمام مراکز علمی فعال‌تر شده و از سوی دیگر در راستای خدمات دهی به مردم گام بردارند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: برگزاری مراسم‌های معنوی و مذهبی و همچنین دینی می‌تواند نقش مؤثری در نشاط معنوی جامعه داشته باشد، که امیدواریم در این زمینه شاهد پویاتر شدن برنامه‌ها و جلسات مذهبی و همچنین سلامت روحی و جسمی مردم باشیم.

 

برچسب ها: کادر درمان ، مقابله با کرونا ، مسجد جمکران

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کادر درمان مقابله با کرونا مسجد جمکران رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آیت الله حسینی بوشهری مقابله با کرونا وزیر بهداشت کادر درمان مسجد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶ درصدی ماموریت‌های اورژانس کشور در ایام نوروز

وزیر بهداشت با اشاره به کاهش شش درصدی ماموریت اورژانس در ایام نوروز نسبت به سال قبل گفت: ۲۶ هزار نفر در اورژانس کشور بصورت ۲۴ ساعته در حال خدمت هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، بهرام عین الهی امروز _چهارشنبه هشتم فرودین_ در سفر به کاشان ضمن بازدید از اورژانس و با حضور در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و عیادت از بیماران و قدردانی از پرسنل بهداشت و درمان، اظهار کرد: با وجود کاهش شش درصدی مأموریت اورژانس در ایام نوروز، ۲۶ هزار نفر در اورژانس کشور به صورت ۲۴ ساعته در حال خدمت هستند.

وی با بیان اینکه از ۲۵ اسفند ماه تاکنون در سطح کشور ۱۸۲ هزار مأموریت اورژانس انجام گرفته است افزود: ۶۰۷ هزار تماس با اورژانس کشور گرفته شده و ۵۸ هزار بیمار توسط اورژانس در محل درمان شده که ۷۷ هزار نفر با آمبولانس به اورژانس منتقل شدند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمار در این ایام به بیمارستان‌ها مراجعه کردند که ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر آنها سرپایی درمان شدند ۸۵۰ بیمار بدحال احیای قلبی شدند.

عین الهی با اشاره به اینکه ۴۷۰ هزار نفر در کشور بستری شدند و ۱۱۶ هزار عمل جراحی در کشور انجام شده است که از این میزان ۳۵ هزار جراحی اورژانسی بوده است گفت: در حوزه بازرسی‌ها ۸۷۰ هزار بازرسی بهداشتی انجام شده است که از این میزان ۲ هزار و ۷۰۰ مرکز به دلیل عدم رعایت بهداشت توسط عوامل قضائی پلمپ شده است.

وی گفت: در این باره بیش از ۹۰ هزار اختراع کتبی داده شده و ۸۵۵ هزار کیلوگرم مواد فاسد معلوم شده است.

عین اللهی با بیان اینکه ۳ هزار و ۳۴۵ پایگاه اورژانس، ۵ هزار و ۷۰۰ آمبولانس و ۶۴ اتوبوس آمبولانس در حال خدمت رسانی به مردم هستند گفت: دو هواپیمای اورژانس، ۵۲ بالگرد اورژانس، ۲۷۰ موتور اورژانس و ۵ شناور دریایی نیز در حال حاضر مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

وی افزود: بیش از ۹ هزار و ۶۰۰ بیمار در این ایام به بیمارستان‌ها مراجعه کردند که سه هزار و ۸۰۰ نفر بستری شدند.

عین اللهی گفت: در ۵ هزار و ۵۰۰ بازرسی و کنترل اماکن و مواد غذایی معاونت بهداشت که از اماکن مختلف انجام شده که هفت تن مواد غذایی فاسد معدوم شده است.

وی در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه بهداشت، درمان کاشان، بر ارائه خدمات مطلوب تاکید کرد.

کد خبر 739749

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • پاک مهر: تورم در حوزه دارو و درمان نباید بر گرده مردم قرار گیرد + فیلم
  • بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان امین اصفهان و عیادت از بیماران
  • کادر درمان، خادمانی که لبخند را به مردم عیدی می‌دهند
  • کاهش ۶ درصدی ماموریت‌های اورژانس کشور در ایام نوروز
  • مراجعه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمار به بیمارستان‌ها در ایام نوروز + فیلم
  • مراجعه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمار به بیمارستان‌ها در ایام نروز
  • انجام ۱۸۲ هزار ماموریت توسط اورژانس در کشور
  • مشارکت ۷۵۰ هزار کردستانی در پویش غربالگری دیابت و فشار خون
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا