Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - در گرامیداشت هفته پاراالمپیک، جشنواره بازی های مهارتی و حرکتی ویژه معلولین اوتیسم و سندرم دان و با حضور تعدادی از معلولین اوتیسم و سندرم دان مناطق 22 گانه به میزبانی شهرداری منطقه 20 برگزار شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20؛ فرهاد افشار شهردار منطقه 20 گفت: جشنواره بازی‌های مهارتی و حرکتی ویژه معلولین اوتیسم و سندرم دان مناطق 22 گانه شهر تهران با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه، نمایندگان سازمان ورزش شهرداری تهران و تعدادی از مسئولان شهری با هدف افزایش نشاط و بهبود امید به زندگی در این قشر از جامعه، با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی در ورزشگاه شهید مدرس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افشار ترویج برنامه‌های مرتبط با زندگی پویا، ‌ارتقاء مشارکت معلولان در فعالیت‌های ورزشی، ایجاد شادی و نشاط برای افراد دارای معلولیت را از اهدف این برنامه عنوان کرد و افزود: در این جشنواره حدود 50 نفر از معلولین اوتیسم و سندرم دان شرکت داشتند و در پایان به کلیه شرکت کنندگان هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.
او ادامه داد: به همین مناسبت مسابقات بوچیا ویژه جانبازان و معلولان با حضور تعداد 28 نفر از منتخبان جانباز و معلول آقا و خانم در رشته ورزشی بوچیا برگزار و در پایان نیز به 6 نفر از نفرات برتر مدال، لوح تقدیر و هدایا اهدا شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از اجرای برنامه‌های متنوع ویژه هفته فرهنگی برای شهروندان این منطقه خبر داد و گفت: تور اصفهان‌گردی به همت اداره فرهنگی اجتماعی منطقه به‌منظور بازدید از ابنیه تاریخی و گردشگری اصفهان ویژه هفته فرهنگی اصفهان در محلات منطقه از امروز تا پنجم اردیبهشت و هشتم اردیبهشت ویژه خانواده‌ها از ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.
محمدمهدی کریمی افزود:در این برنامه شهروندان از سه مکان تاریخی (پل خواجو، میدان امام و مسجد جامع عتیق) بازدید می‌کنند و در این بازدید استادان گروه تاریخ دانشگاه اصفهان به‌منظور راهنمای تور و توضیح اماکن تاریخی با گردشگران همراه می‌شوند.
مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: در هر روز از اجرا پنج دستگاه اتوبوس ویژه شهروندان اختصاص داده شده و شهروندان از خدمات این تور به‌صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

دیگر خبرها

  • جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • راه اندازی تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی در اصفهان
  • ‍ ثبت نام بیش از ۱۰۰۰۰ نفر در پنجمین جشنواره قرآنی آیه‌های مهربانی/ تخصیص جایزه یک میلیون تومانی به تمام حافظان سوره واقعه
  • حال ناخوش معلولان کردستانی و پیشنهاد تکراری آقای مدیر!