Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی رییس فدراسیون ناشنوایان کشور با بیان اینکه هیچ فرقی بین افراد ناشنوا و شنوا نباید وجود داشته باشد، تصریح کرد: ما باید ناشنوایان را به خوبی ببینیم و درک کنیم و زمینه را برای قهرمان شدن آن‌ها آماده کنیم.

مهران تیشه گران، امشب ۲۴ مهرماه در آیین گرامیداشت هفته تربیت بدنی و روز عصای سفید، اظهار کرد: با توجه به بیماری کرونا که باعث تعطیلی بیشتر فعالیت های ورزشی شده بود ، ولی به همت ادارات کل کشور برخی از مسابقات در حال برگزاری است و امیدوارم که بعد از این هم در سطح جهان این مشکل حل شود و همه ما بتوانیم به زندگی عادی خودمان برگردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: از جمله مشکلات ورزشکاران ناشنوای عدم انتقال خواسته‌های خود به مخاطب است و بر همین اساس، مظلوم ترین محرومیت‌ها و محدودیت‌ها ناشنوایی است.

تیشه گران با بیان اینکه هیچ فرقی بین افراد ناشنوا و شنوا نباید وجود داشته باشد، تصریح کرد : ما باید ناشنوایان را به خوبی ببینیم و درک کنیم و زمینه را برای قهرمان شدن آن‌ها آماده کنیم.

وی ادامه داد: خدمت به ناشنوایان بسیار کار پسندیده‌ای است و امیدوارم در آینده‌ای نزدیک شاهد موفقیت‌های ناشنوایان در عرصه‌های مختلف ورزشی باشیم.

وی با بیان اینکه در ورزش معلولان واقعا خدمت رسانی بسیار سخت است، افزود: باید حمایت صورت گیرد و خدمت به معلولان به عنوان گمنامان ورزش فراهم شود.

تیشه گران یادآور شد: امیدواریم روزی برسد که معلولیت‌ها کاهش یابد و روزی برسد در جامعه ما هیچ معلولی وجود نداشته باشد.

حسن عزیزی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: مقرر شده با همت و همکاری وزارتخانه بتوانیم در راستای ارتقای زندگی معلولان و جانبازان گام برداشته و خدمات خوبی را ارائه کنیم.

وی با تقدیر از همه همکاران در هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان، تصریح کرد: برنامه‌هایی در هفته پارالمپیک تدارک دیده شده و به دنبال تقویت موضوع ایمان و خودباوری در جامعه معلولان هستیم.

عزیزی با بیان اینکه شاهد افتخارآفرینی معلولان در سه ماه گدشته در مسابقات پارالمپیک توکیو، افزود: در این دور از مسابقات، کاروان ایران توانست نتیجه‌ای تاریخی را رقم بزند.

وی افزود: از خانواده‌های معلولان می‌خواهیم به ما کمک کنند تا بتوانیم معلولان را که به واسطه نقص جسمی شاید نتوانند در جامعه به شیوه عادی فعالیت کنند، در حوزه ورزش‌های حرفه‌ای فعال کنیم تا زمینه‌ای برای استعدادیابی و شکوفایی استعدادهای این حوزه فراهم شود.

وی با تاکید بر تکریم پیشکسوتان ورزش که در تربیت نسل جدید ورزشی اهتمام ورزیده‌اند، افزود: امیدواریم جامعه بستر گسترش این فعالیت‌ها را فراهم کند.

عزیزی یادآور شد: خراسان جنوبی با آمار بالای تصادفات و ازدیاد ازدواج‌های فامیلی، ۲۲ هزار معلول دارد که این امر موید این است که باید تلاش ویژه‌ای داشته باشیم تا زمینه را برای معرفی این افراد در حوزه توانمندی‌هایشان فراهم آوریم.

وی خاطرنشان کرد: بی توجهی به تشکیلات هیات ناشنوایان پذیرفته نیست و در اولین رقم اعتباری مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال به هیات ناشنوایان استان تخصیص داده خواهد شد و از سالن‌هایی که در بحث مزایده گذاشته می‌شود حتما یک سالن را در اختیار ورزشکاران ناشنوا خواهیم گذاشت تا با این نگاه هم ورزشکاران نابینا و کم بینا و هم ورزشکاران ناشنوا و کم شنوا بتوانند از آن استفاده کنند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ورزش معلولان ورزش نابينايان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، با نظر کمیته فنی تیم‌های ملی کوهستان ۵ ورزشکار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا کوهستان مالزی مشخص شدند.

فراز شکری، حسین زنجانیان، طاها قابلی و فاطمه عباسی ۵ نماینده کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا کوهستان خواهند بود.

محمود وفایی مدیر تیم های ملی فدراسیون دوچرخه سواری در این خصو گفت: فرانک پرتوآذر با توجه به حضور در مسابقات تیم باشگاهی به طور مستقیم راهی محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مالزی خواهند شد.

مدیر تیم‌های ملی افزود: این ۴ ورزشکار از تاریخ ۵ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته در استان گیلان به سرمربیگری آرش امیدفر اردوی نهایی خود را برگزار خواهند کرد.

مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا خردادماه به میزبانی کشور مالزی برگزار می شود.

کد خبر 6085593

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای مصرف قهوه
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • زمینه‌های فرهنگ‌سازی حجاب؛ گرایش ذاتی به حیا و خانواده‌دوستی
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • ورزشکار گلستانی راهی المپیک شد/ تاریخ‌سازی مهدی الفتی در ژیمناستیک
  • مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است
  • ۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند