Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، این نمایشگاه با حضور هنرمندانی از جمله بهروز بلوری، علی پتگر، دیدار پتگر و فاطمه کمانه  افتتاح شد. در این نمایشگاه ۱۵۶ اثر به نمایش گذاشته شده است.

همچنین در این نمایشگاه از اثر سوگ عرشیان(حضرت ابوالفضل«ع») کاری از هنرمند مینیاتوریست فاطمه کمانه رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نمایشگاه گروهی جشن نگاره از ۲۳مهرتا ۷ آبان در گالری شماره ۱و۲ فرهنگسرای نیاوران برپاست.

علاقه مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه در روزهای عادی از ساعت ۱۰ تا ۱۸ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۸ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: فرهنگسرای نیاوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از تمبر یادبود مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در سالروز بنای مسجد مقدس جمکران به امر امام زمان، از تمبر یادبود این مسجد با حضور جمعی از علما، مسولان و ارادتمندان حضرت حجت (عج) رونمایی شد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این مراسم با اشاره به هزار و هفتادو دومین سالروز بنای مسجد جمکران گفت: مسجد جمکران طلیعه نعمت خدا روی زمین است که باید شکرگزار آن باشیم.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به جایگاه و اهمیت مسجد جمکران گفت: در تمام طول این سال‌ها مسجد جمکران پابرجا بوده و امروز به مرکز تجمع دلدادگان امام زمان (عج) تبدیل شده است.

وی افزود: امروز مسجد جمکران مترادف شده با نام و یاد حضرت حجت و این نعمت بزرگیست که به ما روی آورده و باید قدردان آن باشیم.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم توجه به حضرت ولیعصر و خواست‌ها و منویات ایشان را یکی از لوازم شکرگزاری پروردگار عنوان کرد و گفت: باید شب و روز برای فرج حضرت دعا کنیم چرا که همین دعا‌ها باعث فرج در امور روزمره ما نیز می‌شود.

دیگر خبرها

  • اسکله قایقرانی «هجیج» به مدت سه روز تعطیل است
  • تمام مجموعه‌های تفریحی شهرداری اصفهان روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین تعطیل است
  • (تصاویر) گردشگران نوروزی در کاخ نیاوران
  • رونمایی از تمبر یادبود مسجد مقدس جمکران
  • زندگی ایرانیان در عصر قاجار در فرانسه رونمایی شد (+عکس)
  • برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان اوتیسم در کاشان
  • توجه ویژه به غزه و فلسطین از اهداف اصلی بخش بین الملل بود
  • برپایی دومین نمایشگاه آثار نقاشی کودکان مبتلا به اوتیسم
  • مراسم عقد تا رونمایی کتاب سر دلبران در نمایشگاه قرآن + عکس
  • آثار تخصصی و جدید پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن رونمایی شد