Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ وزیردارایی کره جنوبی و وزیر خزانه‌داری آمریکا توافق کردند که درخصوص دارایی‌های بلوکه شده ایران در کره با یکدیگر همکاری کنند.

هونگ نام کی وزیر دارایی کره جنوبی و جانت یلن وزیر خزانه‌داری آمریکا در واشنگتن با یکدیگر دیدار و درباره مسائل اقتصادی دوجانبه و بین‌المللی بحث و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام وزارت دارایی کره جنوبی، دو طرف در این دیدار توافق کردند که به همکاری‌ با یکدیگر درخصوص پول بلوکه شده ایران در بانک‌های کره‌ای ادامه دهند.

سئول به دنبال آن است که از یک کانال سوئیسی مورد حمایت واشنگتن در جهت استفاده از بخشی از این پول برای فروش اقلام بشردوستانه شرکت های سوئیسی به ایران استفاده کند.

موضوع پول بلوکه شده ایران در حساب‌های بانکی کره‌ای که بخش عمده آن به دلیل بدهی نفتی سئول به تهران است، مدتی است که به یک مسئله مورد مناقشه میان دو کشور تبدیل شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا سوئیس ایران و کره جنوبی خزانه داری آمریکا پولهای ایران در کره جنوبی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای مقام آمریکایی: ایران با یک کشتی اطلاعاتی در جیبوتی حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

فرمانده ناوگان آمریکا در گفتگو با خبرگزاری «بلومبرگ» با اشاره به اینکه «در حال حاضر تاریخ پایان ماموریت نیرو‌های آمریکایی در دریای سرخ قابل پیش‌بینی نیست» گفت: «موفق شدیم توانایی حوثی‌ها را کاهش دهیم، اما حمایت ایران از این گروه ماموریت را طولانی مدت می‌کند.»

به گزارش جماران و به نقل از العربیه؛ فرمانده ناوگان آمریکا گفت که «اکنون حملات حوثی‌ها از موشک‌های کروز به پهپاد‌هایی که خطرشان کمتر است، تغییر یافته» و افزود: «ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند».

دیگر خبرها

  • واکنش آذری جهرمی به ادعای رئیسی درباره سرمایه گذاری خارجی در ایران
  • واکنش معین به ادعای حضور پنهانی‌اش در ایران: دروغ می‌گویند
  • ادعای مقام آمریکایی: ایران با یک کشتی اطلاعاتی در جیبوتی حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند
  • ادعای فیلیپین: ایران ۱۸ خدمه نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • پیشرفت و توسعه خراسان جنوبی نیاز به ریسک پذیری دارد
  • ۱۴ فروردین‌ماه؛ دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
  • ادعای بحث‌برانگیز درباره حضور «معین» در ایران
  • ادعای یک خبرنگار اقتصادی؛ استقلال را به بانک زیان‌ده دادند!
  • مسیر تولید برای مردم هموار شود/ مخاطب شعار سال قشر خاصی از جامعه نیست
  • پاسخ به ادعای تکراری دولت رئیسی و یک پیشنهاد