Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سی‌و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر در گروه مردان از روز گذشته (جمعه) در هتل “پارسیان استقلال” تهران آغاز و امروز به پایان رسید.

این دوره از رقابت‌ها با حضور ۱۷۱ تکواندوکار از ۹ کشور ایران، ارمنستان، افغانستان، پاکستان، ترکیه، روسیه، عراق، لبنان و هند و در هشت وزن ۵۴-، ۵۸-، ۶۳-، ۶۸-، ۷۴-، ۸۰-، ۸۷- و ۸۷+ کیلوگرم پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این رویداد بین المللی، تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و ۱۰۰۴ امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ببرند، هوگوپوشان ترکیه با کسب سه مدال نقره و ۱۶۸ امتیاز  بر سکوی نایب قهرمانی ایستادند و پاکستان با یک نقره و ۵۹ امتیاز عنوان سومی را کسب کرد.

تیم‌های افغانستان (دو مدال برنز و ۵۰ امتیاز)، روسیه (یک برنز و ۲۶ امتیاز)، هند (بدون مدال و ۱۸ امتیاز)، عراق (بدون مدال و ۹ امتیاز)، لبنان (بدون مدال و پنج امتیاز) و ارمنستان (بدون مدال و امتیاز) به ترتیب در رده چهارم تا نهم قرار گرفتند.

برترین های‌جام سی‌و یکم به شرح زیر معرفی شدند:

بهترین مربی: وحید عبداللهی (ایران)
بهترین بازیکن: دانیال بزرگی (ایران)
بهترین داور: محمد عزیزی (ایران)، سماه حمودی (قطر) و آدام توفیق (اردن)
کاپ اخلاق: عراق
بهترین سرپرست: لاریسا فادوا (روسیه)

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لبنان روسیه ترکیه روسیه فدراسیون تکواندو لبنان محمد عزیزی بدون مدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند

سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه امروز پنج‌شنبه  در اظهاراتی گفت: اگر بخواهیم صادق باشیم، ارمنستان درحال خراب کردن تاریخچه سه سال و نیم گذشته میان دو کشور است.

وی ادامه داد: سران این کشور عمدا با بهانه‌هایی غیرواقعی به دنبال برهم زدن روابط با فدراسیون روسیه هستند. روابط بین ارمنستان و روسیه کاهش یافته است. ایروان از این بابت ناراضی است که زمانی که جمهوری آذربایجان دوباره قره‌باغ را به کنترل خود درآورد، مسکو حمایت وعده داده شده را به ارمنستان پیشنهاد نکرد.

این اظهارات لاوروف در شرایطی مطرح می‌شود که ارمنستان که با ترکیه و جمهوری آذربایجان روابط خصمانه دارد، به دنبال شرکای امنیتی جدید در غرب مانند فرانسه است. همچنین ایروان دیگر عضو فعالی در سازمان پیمان امنیتی جمعی نیست که روسیه در آن در راس است.

نخست‌وزیر ارمنستان ماه گذشته نیز اعلام کرد که ارمنستان توافق حفاظت با گارد‌های مرزی روسیه را که در فرودگاه اصلی ارمنستان مستقر هستند از اول اوت لغو می‌کند.

منبع:  ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • حسن ضربه شد؛ پژمان رکب خورد!
  • عبدلی: ۳ ملی‌پوش شنا شانس کسب سهمیه المپیک هستند
  • پیروزی مقتدرانه شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی مقتدرانه شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند
  • نایب قهرمانی بوکسور تبریزی در تورنمنت جاده ابریشم
  • هنگ کنگ مغلوب تیم بسکتبال سه نفره مردان شد
  • دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • نخستین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • بسکتبال NBA | دست کم گرفتن مردان پادشاه می‌تواند آخرین اشتباه شما باشد