Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی رضاییان عصر روز شنبه در جلسه ستاد هماهنگی و راهبری عفاف و حجاب در گرگان اظهارداشت: برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب  در فضای حقیقی و بستر مجازی پیش بینی مشوق ها به عنوان اهرمی اثربخش سبب فراگیری این مقوله در جامعه می شود.

وی خاطرنشان کرد:  عرضه و معرفی آموزه های عفاف و حجاب اگر با تشویق  همراه باشد، زمینه گسترش این فرهنگ در جامعه و شبکه های اجتماعی را بهبود می بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آشنا نبودن جوانان با آثار حجاب، آثار معنوی و قرب به خدا، استحکام پیوند خانوادگی و درک نکردن حکمت حجاب از جمله موارد موثر در کمرنگی فرهنگ حجاب است که باید با استفاده از روش های جدید آسیب شناسی و برای پاسخ به آنها محتوا سازی مناسب کرد.

استاندار گلستان هم در این جلسه گفت : همه دستگاه ها در زمینه حجاب و عفاف وظیفه دارند و دستگاه ها با اجرای وظایف خود در زمینه حجاب به آرامش خانواده ها کمک می کنند.

های حق شناس یادآور شد : با استفاده از ظرفیت های هنر و همراهی هنرمندان می توانیم نسبت به ارزش های حجاب و عفاف در جامعه تبیین درستی را صورت دهیم.

به گفته وی حضور اقوام مختلف در گلستان تنوعی در حجاب و عفاف استان ایجاد کرد و شاهد پوشش های مختلف با رعایت قوانین هستیم.

حق شناس اضافه کرد : نشر تفکر و اقدامات فرهنگی و ایجابی در حوزه حجاب و عفاف موجب تقویت باورهای نسل جوان می شود.

 ۲۴ دستگاه اجرایی و نهاد در کشور در ستاد فرهنگ عفاف و حجاب عضویت دارند.

· استان گلستان حدو ۲ میلیون جمعیت دارد.

برچسب‌ها روز عفاف و حجاب استان گلستان هادی حق شناس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز عفاف و حجاب استان گلستان هادی حق شناس روز عفاف و حجاب استان گلستان هادی حق شناس عفاف و حجاب حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ سازی و اغنای عمومی در حوزه عفاف حجاب اساسی و ضروری است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شمیرانات، سرهنگ سهیل گرشاسبی، صبح دوشنبه در خصوص نکات مطروحه جلسه شورای اداری شمیرانات که با حضور مجتبی ذاکریان فرماندار شمیرانات، معاونان، رؤسای ادارات، و دیگر اعضای شورای اداری در سالن جلسات این فرمانداری برگزار شد، بر ضرورت توجه جدی مسؤولان و مدیران به حوزه اجرای صیانت از عفاف و حجاب که از دستاوردهای انقلاب است تاکید کرد.

وی با بیان اینکه طبق بیانات مقام معظم رهبری حجاب یک موضوع سیاسی و جدی محسوب می‌شود گفت: ضروری است که جلساتی در قالب شورای اداری تشکیل و در مورد حجاب مسائلی را با حضور همه دستگاه‌ها اعم از بیمارستان‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداران و مدیران و معاونت‌های زنان و بخش‌های امر به معروف و نهی از منکر تبیین کنیم.

گرشاسبی با اشاره به اینکه برخی اقدامات سلبی و برخی ایجابی هستند افزود: نظام اسلامی تعظیم شعائر را از اهداف خود می‌داند و باید در حکمرانی اسلامی به هویت اسلامی توجه کنیم.

دبیر ستاد عفاف و حجاب شمیرانات موضوع فرهنگ سازی و اغنای عمومی در حوزه حجاب را بسیار مهم، اساسی و ضروری دانست و عنوان کرد: باید دست‌های پشت پرده بی حجابی‌ها را تبیین کنیم و این اقدام باید در ابتدا در بدنه کارمندان ادارات و مراجعین اجرایی شود.

وی بر ضرورت توجه بیشتر دستگاه‌های فرهنگی شمیرانات به امر فرهنگ سازی در حوزه عفاف و حجاب تاکید کرد و افزود: در حال حاضر «طرح نور» در شهرستان به شایسته‌ترین شکل ممکن در حال اجرایی است.

گرشاسبی ارائه خدمات به مراجعین بی حجاب، رصد رستوران‌ها و کافی شاپ ها را مهم دانست و گفت: باید قوه قضائیه از ضابطین حمایت کند و دستگاه‌های نظارتی مثل اماکن و شهرداری و ارشاد و نیز به کمک کمیته صیانت بیایند.

کد خبر 6085225

دیگر خبرها

  • اژه‌ای: به فراجا در زمینه موضوع حجاب کمک کنیم
  • رئیس قوه قضاییه : به فراجا در زمینه موضوع حجاب کمک کنیم
  • فرهنگ سازی و اغنای عمومی در حوزه عفاف حجاب اساسی و ضروری است
  • حجاب؛ سنگر اول جنگ نرم
  • حمایت محکم دادستانی اصفهان از طرح عفاف و حجاب
  • مقوله حجاب ورای یک مسأله اجتماعی است
  • لزوم ترویج و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه
  • همه دستگاه‌ها باید برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف برنامه‌ای جامع و عملی داشته باشند
  • مسأله حجاب فراتر از یک مقوله اجتماعی است
  • بی حجابی فرهنگ تحمیلی جوامع غربی بر جامعه اسلامی است