Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس محسن عاشوری پس از پیروزی یک بر صفر مقابل شهرداری آستارا در نشست خبری اظهار داشت: قبل از اینکه این برد را به هواداران خیبر تقدیم کنم آن را به همه کارگران آرین‌سازه تقدیم می‌کنم که باعث شدند امکانات مناسب‌تری برای این تیم مهیا شود. خوشحالم که پیروز شدیم. دیروز با یکی از این عزیزان صحبت می‌کردم می‌گفت دو ماه است که زن و بچه‌ام را ندیده‌ام زیرا شب‌ها دیر به خانه می رفت و صبح‌ها هم زود سرکار می‌آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابت نتیجه خیلی خوشحالم. بازی سخت و شطرنج‌گونه‌ای بود. 

وی افزود: حریف سعی کرد موقعیتی به ما ندهد و فضاها را بپوشاند و این کار را هم خیلی خوب انجام داد. در نیمه اول ۲-۳ موقعیت داشتیم که از آنها استفاده نکردیم در نیمه دوم هم از موقعیت‌های به دست آمده یک پنالتی به دست آوردیم و به گل رسیدیم. از دروازه‌بان‌مان هم تشکر می‌کنم که با سیوهای خوبش ۳ امتیاز را به ما تقدیم کرد. 

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در مورد علت تعویض دیرهنگام آرش افشین در این مسابقه عنوان کرد: در تیم ما بازیکنانی با خصوصیت‌های فنی مختلف حضور دارند. آرش برای آنکه کارش بهتر نشان داده شود نیاز به فضا دارد. آرش در بازی‌هایی که حریف فشرده بازی می‌کند آن خصوصیات را ندارد. او بازیکن فوق‌ العاده ‌ای است با خودش هم صحبت کردم و گفتم باید دوباره به سطح اول فوتبال برگردد. در تیمی مثل فولاد که آرش بازی می‌کرد حریفان فضای بیشتری به این تیم می‌دادند و او می‌توانست بهتر عمل کند و آرش هم از آن خصوصیات انفجاری‌اش بهتر استفاده می‌کرد. در طول فصل آرش می‌تواند یکی از مهره‌های تأثیرگذار ما باشد.

عاشوری در مورد اینکه چرا حسین شهابی در فهرست این تیم نبود، اظهار داشت: متأسفانه کارت بازی شهابی صادر نشده بود. چند بازیکن مصدوم هم داریم. 

وی در مورد داوری مسابقه امروز گفت: داوری هم هنوز مثل تیم‌ها شرایط و آمادگی بازی را ندارند شاید به خاطر استرس بوده است. ان‌ شاءالله آنها هم مثل بقیه تیم‌ها آماده می‌شوند. 

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در مورد اینکه چرا از محمدجواد عباسی استفاده نکرد، عنوان کرد: با توجه به نوع بازی حریف و استراتژی تیم مقابل بازیکنان را انتخاب می‌کنیم. عباسی هم از بازیکنان خوب ما است مثل بقیه بازیکنان؛ تیم خوبی داریم و در آینده خواهید دید که همه آنها می‌توانند به تیم کمک کنند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض روزنامه شهرداری تهران به حس «نوع‌دوستی» به زباله‌گردها؛ آن‌ها بیچاره نیستند، درآمد‌های چند ده میلیونی دارند

روزنامه همشهری در مطلبی تاکید کرد که باید نگاه شهروندان به زباله‌گرد‌ها اصلاح شود!

این روزنامه نوشت: داستان خیلی سر راست است؛ مافیای زباله، کودکان، معتادان متجاهر، بی‌خانمان‌ها و حتی زنان را جذب می‌کند و سر مخازن زباله موجود در شهر می‌فرستد و آن‌ها بعد از ساعت‌های طولانی خیابان گردی و فرورفتن تا کمر در مخازن زباله و کشف ده‌ها کیلو پسماند خشک به محل مخفی دپوی این زباله‌ها می‌روند و آخر هر‌ماه در مقابل میزان زباله‌ای که تحویل می‌دهند، دستمزد می‌گیرند. حداقل ۱۰ میلیون و در خوشبینانه‌ترین حالت ۱۵ میلیون پولی است که آن سرکرده مافیا به این افراد می‌دهد.

این در حالی است که هر زباله‌گرد برای مافیا حداقل ۲۰ میلیون و حداکثر ۵۰ میلیون تومان سود و منفعت دارد. همین است که از هر ترفندی برای توقف طرح‌های ساماندهی و مدیریت مسائل و معضلات مربوط به پسماند‌های خشک، استفاده می‌کنند. مدیریت شهری با علم به این موضوع تصمیم گرفته با مافیای پسماند، اساسی برخورد کند و قطعا هیچ‌چیزی نمی‌تواند مانع این تصمیم و سیاست شود.

متأسفانه شهروندان ما به‌دلیل حس نوع‌دوستی که دارند، گمان می‌کنند همه زباله‌گردها، افراد بیچاره و نیازمندی هستند، اما این نگاه درست نیست؛ برخی از این افراد درآمد‌هایی چند‌ده‌میلیونی دارند. نکته مهم این است که برخی از این زباله‌گرد‌ها ممکن است ۵۰ میلیون تومان درآمد داشته باشند و بخش اعظم این درآمد به جیب مافیا برود. این مافیا در پشت پرده است.

ما نیاز داریم که این نگاه شهروندان را اصلاح کنیم؛ به همین دلیل اعلام کرده‌ایم که تمام زباله‌گرد‌های شهر تهران با همان حقوق طبقه‌بندی مشاغل برای پاکبانی استخدام خواهند شد تا از این طریق معاش این افراد تأمین شود.

دیگر خبرها

  • تصاویر روبات‌هایی که بهتر فوتبال بازی می‌کنند!
  • تصاویر روبات‌هایی بهتر فوتبال بازی می‌کنند!
  • اشتباهات داوری علیه استقلال عمدی است/نظر نامساعد کمیته داوران بر روی آبی ها
  • به بهانه محرومیت نکونام و اوسمار؛ سرمربیان استقلال و پرسپولیس پاداش گرفتند!
  • قضاوت داوران ایرانی در بازی فوتبال مالزی و ویتنام
  • قضاوت داوران ایرانی در بازی زیر ۲۳ سال مالزی و ویتنام
  • شبیه‌ترین به پرسپولیس؛ تصور خطرناکی که اصلاح شد!
  • علی‌محمدی: چمن فولاد آره‌نا مثل چمن پارک بود!
  • اعتراض روزنامه شهرداری تهران به حس «نوع‌دوستی» به زباله‌گردها؛ آن‌ها بیچاره نیستند، درآمد‌های چند ده میلیونی دارند
  • مسعود مرادی: شخصیت داوران را تخریب نکنید