Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@23:22:31 GMT

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۴ مهرماه

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۵۵۰۶

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۴ مهرماه

در این بسته خبری از تهیه طرح جامع سبزوار تا بسترسازی کاشت فرش گل در بلوارهای خرمشهر و چهار حریق برج آسمان قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسفالت ۳۵۰۰ مترمربع از معابر شهر ساری

در راستای بهسازی معابر، طی ۲۴ ساعت گذشته روز جمعه ۲۳ مهرماه ،۳۵۰۰ متر مربع از معابر شهر ساری آسفالت شد.

لایروبی متمرکز کانال‌های اسلامشهر

داوود علی نیا، مدیر خدمات شهری شهرداری اسلامشهر گفت: همزمان با آغاز فصل بارش‌ها، عملیات لایروبی متمرکز کانال‌های سطح شهر با برنامه‌ریزی در حال انجام است.

پاکسازی و نخاله‌برداری اراضی خیابان اوقاف شهر قدس

به همت نیروهای خدوم خدمات شهری و با استفاده از تجهیزات لجستیکی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قدس، در راستای تداوم امر پاکسازی محلات و ارتقای بهداشت محیطی و منظر شهری، عملیات پاکسازی، لایروبی و نخاله‌برداری اراضی خیابان اوقاف انجام شد.

مهار حریق برج آسمان قزوین

مرتضی روزبه، افسر کشیک آتش نشانی قزوین گفت: وقوع یک حادثه حریق در برج آسمان شهر قزوین با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی مهار شد.

اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال به آسفالت معابر بم و کرمان

علی حاجی زاده، مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: تفاهم نامه قرارداد خرید قیر برای معابر و محلات فرسوده و بافت ناکارآمد شهری بین اداره کل راه و شهرسازی این استان و شهرداری‌های بم و کرمان به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال منعقد شد.

ضرورت تهیه طرح جامع ترافیک سبزوار

سیدمجتبی علوی مقدم، معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: به منظور ارتقای فرهنگ ترافیک، تهیه طرح جامع حمل و نقل و ترافیک مورد توجه شهرداری و شورای اسلامی این شهر قرار گیرد.

صلاحیت شهردار پیشنهادی ایلام تأیید نشد

رضا شریفی‌اصل، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ایلام گفت: وزارت کشور صلاحیت شهردار پیشنهادی شورای شهر ایلام را تأیید نکرده است.

آماده سازی بستر خاک بلوارهای خرمشهر جهت کاشت گل و فرش گل

شهرداری خرمشهر با هدف ایجاد محیط شهری مناسب و با نشاط و در راستای بهبود سیما و منظر شهری و افزایش روحیه و نشاط شهروندان، بستر خاک بلوارهای سطح شهر را جهت کاشت گل و فرش‌های گل آماده سازی کرد.

لوندویل نیازمند حضور پلیس راهور است

نعمت یاور پور، شهردار لوندویل گفت: به منظور نظم بخشیدن به وضعیت ترافیکی و رسیدگی به تخلفات رانندگی، این شهر به شدت نیازمند حضور پلیس راهور است.

کد خبر 529221

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر پروژه عمرانی پروژه هاي عمراني پروژه های شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت‌شهری قزوین پاسخگوی آب‌گرفتگی شهرک دانش باشد

نایب‌رئیس شورای شهر قزوین گفت: آب‌گرفتگی شدید زیر پل شهرک دانش در اثر بارندگی که میزان آن هم زیاد نبود، موجب شرمساری مدیریت‌ شهری قزوین شد.

محسن حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین با بیان اینکه شهرداری قزوین باید پاسخگوی ایجاد آب‌گرفتگی زیر پل شهرک دانش باشد، اظهار کرد: در اثر بارندگی که میزان آن هم زیاد نبود، شاهد آب‌گرفتگی شدید در زیر پل شهرک دانش بودیم که موجب گلایه و نارضایتی شهروندان محترم این ناحیه و شرمساری مدیریت شهری شد.

وی اضافه کرد: شهرداری قزوین باید نسبت به این موضوع پاسخگو باشد که با توجه به تجهیزات خریداری شده در سازمان پسماند، تذکرات مکرر درباره لایروبی به موقع انهار و حضور مؤثر و تمام‌وقت نیروها در مواقع بحرانی چرا باید این آب‌گرفتگی ایجاد شود و دلیل آنچه بوده است؟

نایب‌رئیس شورای شهر قزوین تصریح کرد: از همین‌رو ارائه گزارش و پیگیری کامل این موضوع از سوی مدیریت شهری به شورای اسلامی شهر قزوین مورد مطالبه اعضای شورای شهر قزوین است.

کد خبر 739684

دیگر خبرها

  • اسامی استان‌هایی که آمادگی پذیرش مسافران نوروزی را دارند
  • آسفالت بیش از ۸۶۰ هزار متر مربع از معابر شهر یزد
  • هدف‌گذاری اجرای ۲ میلیون مترمربع آسفالت در معابر سنندج
  • مدیریت‌شهری قزوین پاسخگوی آب‌گرفتگی شهرک دانش باشد
  • المان های نوروزی متناسب با بهار قرآن و طبیعت طراحی شده است
  • تبلیغات شهر قزوین در حوزه عفاف و حجاب قابل قبول نیست
  • آسفالت معابر فرعی پر‌تردد در دستور کار شهرداری کرمان
  • سیلاب شهر شاهرود را هم درنوردید + فیلم
  • نقش ساخت‌وسازهای زیرزمینی در توسعه شهری + شهرهای زیرزمینی معروف
  • رعایت نکردن حق تقدم، اصلی‌ترین عامل تصادفات درون شهری