Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ یک فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) تیم‌های فوتبال کلرمون و لیل به مصاف هم رفتند.

این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم فوتبال کلرمون به اتمام رسید. تک گل این بازی را ان سیمبا در دقیقه ۳۲ برای تیم کلرمون به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال کلرمون با پیروزی در این بازی سیزده امتیازی شد به رتبه دهم جدول لوشامپیونه صعود کرد. تیم فوتبال لیل نیز با ۱۴ امتیاز در رتبه هشتم جدول رده بندی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید 

پاری سن ژرمن ۲ - آنژه یک/ VAR ستاره جدید تیم پوچتینو

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لوشامپیونه فرانسه تیم فوتبال لیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک قهرمان دیگر فوتبال آلمان درگذشت

به گزارش "ورزش سه"، خبر غم‌انگیز دیگری برای فوتبال آلمان؛ برند هولزنباین، قهرمان جهان در سال 1974 و اسطوره باشگاه اینتراخت فرانکفورت، پس از تحمل یک دوره بیماری طولانی مدت درگذشت. بعد از درگذشت فرانتس بکن باوئر و آندریاس برمه، این خبر تلخ دیگری برای فوتبال آلمان بود.

قهرمان جهان در سال 1974 (40 بازی ملی، پنج گل) از زوال عقل شدید رنج می برد و به دلیل مشکلات سلامتی اش محدود شده بود.

همین چند هفته پیش، آندریاس برمه، گلزن برتر جام جهانی 1990 آلمان، در سن 63 سالگی درگذشت. در ژانویه، فرانتس بکن باوئر در سن 78 سالگی درگذشته بود.

در جریان پیروزی آلمان در جام جهانی در فینال مقابل هلند (2-1)، هولزنباین پنالتی هنوز بحث برانگیز را در برابر ویم یانسن گرفت که پل برایتنر آن را به گل تبدیل کرد و قبل از اینکه گرد مولر گل پیروزی را به ثمر رساند، بازی را 1-1 مساوی کرد.

دیگر خبرها

  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • عالیشاه: محکوم به برد بودیم/ مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • طعنه لیگ 1 فرانسه به بارسلونا؛ باز هم تیم سفیدپوش برنده شد! / عکس
  • جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد
  • همراهان هری کین در باشگاه لعنتی!
  • پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند
  • پروین: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است می‌ماند+فیلم
  • یک قهرمان دیگر فوتبال آلمان درگذشت
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا