Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سید حمید موسوی شهردار منطقه یک با هدف تجلیل از زحمات نیروی انتظامی در استقرار نظم و امنیت در سطح شهر با فرماندهان نیروی انتظامی دیدار کرد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سیدحمید موسوی شهردار این منطقه به مناسبت هفته نیروی انتظامی به همراه سرگرد ابراهیم اسماعیل پور فرمانده یگان حفاظت شهرداری این منطقه با سردار محمدکریم بیات مشاور شهردار و فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران، سرهنگ پیام کاویانی رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، سرهنگ ارسلان قاسم زاده سرپرست سرکلانتری یکم، سرهنگ علی اصغر خانی رئیس کلانتری 101 تجریش و نیروهای یگان حفاظت شهرداری منطقه یک، جداگانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدارها موسوی اقتدار و صلابت بی‌نظیر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را مایه افتخار و پشت گرمی همه مسئولان دانست و گفت: شهرداری با اتکا به این پشتوانه ارزشمند در انجام امور محوله تاثیرگذارتر و موفق‌تر خواهد بود.
او افزود: نیروهای خدوم و بی ادعای انتظامی با خدمات شبانه روزی خود ضامن امنیت و انضباط شهر و شهروندان در جای جای کشور عزیزمان هستند که امیدواریم به یاری خدا همواره در این مسیر خدمتگزاری، سرافراز و پیروز باشند.
شهردار منطقه یک همچنین نیروی انتظامی را همراه و همگام مدیریت شهری در شمال تهران و تعاملات نزدیک آنان را در اجرای موفق پروژه‌های شهری در راستای حفظ حقوق عمومی شهروندان، ضروری دانست و از همکاری ها و تعاملات سازنده یگان حفاظت شهرداری تهران در اجرای موثر ماموریت‌های محوله، تشکر و قدردانی کرد.
گفتنی است به همین مناسبت شهرداران نواحی منطقه یک نیز به دیدار نیروهای انتظامی محدوده خود رفتند با اهدای گل از زحمات آنها تقدیر و تشکر کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: یگان حفاظت شهرداری نیروی انتظامی منطقه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده زباله‌گردها در تهران بسته می‌شود

همزمان با اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی قرار است زباله‌گردهای غیرمجاز جمع‌‌آوری و به ایستگاه مدیریت پسماند ارجاع داده شوند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، طرح "ساماندهی آسیب‌های اجتماعی" با مشارکت بخش‌های مختلف شهرداری تهران و سایر دستگاه‌های و نهاد و همچنین شهرداران مناطق تهران درحال انجام است و در قالب این طرح قرار است آسیب‌های اجتماعی از جمله معتادان متجاهر، کودکان کار و خیابانی، زباله‌گردها و... ساماندهی شوند.

بر همین اساس این طرح در مناطق مختلف تهران درحال برگزار است و سومین جلسه قرارگاه اجتماعی منطقه 3 با موضوع "ساماندهی آسیب های اجتماعی" با حضور سید محمد فیاض؛ مدیرکل نظارت، پیگیری و هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران و عبدالمجید رحمانی؛ دبیر مرکز رصد، پایش و مدیریت آسیب‌های اجتماعی تهران، حمید جوانی؛ شهردار منطقه 3، معاونین ، شهرداران نواحی و جمعی از مدیران منطقه 3 برگزار شد.

فیاض در این جلسه گفت: به منظور ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در پایتخت، گشت‌های شهربان، مدیریت پسماند و خدمات اجتماعی با هم‌افزایی و هماهنگی با دستگاه‌های متولی و انتظامی از ابتدای طرح فعال هستند.

مدیرکل نظارت، پیگیری و هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران درباره چهار گام مراحل جمع‌آوری زباله‌گردها و خودروهای غیرمجاز حمل پسماند خشک مطالبی را مطرح کرد و افزود: با توجه به اهمیت موضوعات زیست محیطی، فرهنگی و اجتماعی شهر تهران، دستیابی به استانداردهای لازم شهرنشینی در این طرح مورد توجه قرار دارد.

در ادامه عبدالمجید رحمانی؛ دبیر مرکز رصد، پایش و مدیریت آسیب‌های اجتماعی شهر تهران گفت: با توجه به اهمیت رسیدگی و کاهش مباحث مرتبط با آسیب‌های اجتماعی، نیازمند هماهنگی و همکاری بین بخشی سازمان‌ها و نهادهای ذیربط هستیم.

رحمانی افزود: به منظور ساماندهی بصری شهر تهران در بحث متکدیان، معتادین متجاهر، جمع‌آوری پسماند خشک غیرمجاز و دستفروشان ، در یک اقدام اصولی،  باید چهره پایتخت اصلاح شود.

حمید جوانی؛ شهردار منطقه 3 در این جلسه گفت: بی شک، طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی زمانی در شهر تهران به نتیجه مطلوب و دلخواه خواهد رسید که حمایت و همراهی تمامی ارگان‌ها و دستگاه‌های متوالی را به دنبال داشته باشد.

شهردار منطقه 3 ادامه داد: در منطقه 3 در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی با هماهنگی و همکاری سازمان بهزیستی و نیروی انتظامی، اقدامات قابل توجهی صورت پذیرفته است.

پاکسازی پاتوق معتادین متجاهر در طرح "ساماندهی آسیب‌های اجتماعی"

شهردار منطقه 3 با اشاره به پاکسازی دپوهای ضایعات و کلونی معتادین محلات منطقه 3 طی چند مرحله در راستای اجرای  طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی شهر تهران گفت:طبق گزارش‌های مردمی و اطلاعات موجود، شهرداری این منطقه با همکاری نیروی انتظامی و گشت خدمات اجتماعی، پاتوق‌های معتادین متجاهر که به جمع آوری زباله و دپو در ساختمان‌های نیمه کاره و متروکه می‌پرداختند، با حضور عوامل اجرایی پاکسازی شد.

وی در ادامه از مشارکت شهروندان محلی در اجرای این طرح خبر داد و گفت: در اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی مشارکت مردم و همکاری نهادهای متولی امر همچون نیروی انتظامی، سازمان بهزیستی و ... نقش بسزایی دارد که الحمدالله در منطقه 3 این امر با برگزاری جلسات مختلف در منطقه و همکاری دوسویه بین سازمانی محقق شده است.

جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان

جوانی افزود:طرح ضربتی جمع‌آوری کلونی‌های آسیب‌زا اجتماعی در راستای صیانت و ارتقا امنیت محلات و حمایت از حقوق شهروندی در محلات این منطقه 3 اجرا شد.

شهردار منطقه 3 با اشاره به تأکید شهردار تهران مبنی بر اجرای صحیح و فوری طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در بازه مشخص شده ادامه داد: در این طرح ضمن شناسایی آسیب‌دیدگان اجتماعی، جذب، جمع‌آوری و ساماندهی این افراد و معرفی به مراجع ذیصلاح در راستای ارتقای امنیت محلات انجام می‌شود.

به گفته وی، شناسایی و پاکسازی پاتوق‌های آسیب‌زا ، مراقبت دائمی از نقاط آسیب، بهسازی فضاهای بی دفاع شهری، شناسایی زباله‌گردها و مراکز غیر مجاز خرید و فروش ضایعات از جمله اقدامات در این طرح است.

جوانی تاکید کرد: در این طرح، جذب افراد جامعه هدف توسط گشت حامی شهر، غربالگری اولیه افراد جمع‌آوری شده در پایگاه خدمات اجتماعی منطقه، جمع آوری زباله گردهای غیرمجاز و توقیف بار زباله‌گردها و ارجاع بار به ایستگاه مدیریت پسماند صورت گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • افزایش آمار حمله قاچاقچیان به نیروهای جنگلبانی/ تعداد نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی 14 درصد استانداردهای جهانی است! سازمان منابع طبیعی در دفاع از نیروهای خود ناتوان است
  • اخراج پاکبانان شهرداری یاسوج صحت ندارد / درحال تسویه معوقات هستیم
  • عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های استان تهران ارزیابی می‌شود
  • نسخه شهرداری برای کاهش تنش آبی درختان تهران
  • رصد مشکلات منطقه ۵ شهرداری کرمانشاه با حضور مسئولان
  • پرونده زباله‌گردها در تهران بسته می‌شود
  • ◄ ابتکار قاچاقچیان در اتوبان ساوه تهران نصف اتوبان را مسدود کرد