Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال النصر عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا توانست الوحده امارات را در هم بکوبد و به نیمه نهایی صعود کند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم های فوتبال النصر عربستان و الوحده امارات امشب (شنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و در پایان تیم النصر موفق شد مقتدرانه الوحده را با نتیجه پنج بر یک شکست داده و به نیمه نهایی این مسابقات صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار یک طرفه عبدالرزاق حمدالله در دقیقه ۷، جلال‌الدین ماشاریپوف در دقایق ۵۲ و ۶۴، عبدالفتاح اسیری در دقیقه ۵۶ و سامی الناجی در دقیقه ۷۶ توانستند گل های النصر را وارد دروازه حریف کنند.  اسماعیل مطر نیز در دقیقه ۹۲ موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند.  

در دیگر دیدار این مرحله نیز تیم فوتبال پرسپولیس ایران و الهلال عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف یکدیگر می‌روند تا حریف النصر در نیمه نهایی مشخص شود.  

برنامه مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق آسیا به شرح زیر است: 

۲۵ مهرماه

چونبورک هیوندای موتورز کره جنوبی - اولسان هیوندای کره جنوبی

پوهانگ استیلرز کره جنوبی - ناگویای ژاپن

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا الوحده اسماعیل مطر الهلال عربستان النصر عربستان نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ۵ فرنگی‌کار ایران به مرحله نیمه نهایی

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات کشتی قهرمانی آسیا از ۲۳ تا ۲۸ فرودین ماه در شهر بیشکک قزقیزستان در حال برگزاری است که امروز در کشتی فرنگی رقابت‌های پنج وزن نخست برگزار می‌شود.

در وزن ۵۵ کیلوگرم پوریا دادمرز، در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی، در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی، در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی، در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی، در وزن ۷۷ کیلوگرم امیر عبدی، در وزن ۸۲ کیلوگرم رسول گرمسیری، در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده، در وزن ۹۷ کیلوگرم محمد هادی ساروی، در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۲ سجاد البیدهان از عراق را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۶۳ کیلوگرم که ۱۲ کشتی گیر حضور دارند، ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم کرار البیدهان از عراق را ۹ بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف آیاتا سوزوکی از ژاپن خواهد رفت.

در وزن ۷۷ کیلوگرم امیر عبدی در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر مقابل علی محمد ال عبوداح از عراق به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر ساجان از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی میان نماینده قزاقستان و آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک و مدال‌های طلای جهان از قرقیزستان می‌رود.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر اسلام جان رحمت اف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله به مصاف ارلان مناتبکوف از قرقیزستان می‌رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۱ آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف ماساتو سومی از ژاپن می‌رود.

کد خبر 6078497 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • مهرام‌ و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند 
  • کرسپو: قدرت العین با الهلال برابر است
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی/ تکلیف یک بازی یکشنبه مشخص می شود
  • صعود مهرام و ذوب آهن: پازل نیمه نهایی تکمیل نشد
  • صعود سه فرنگی‌کار کشورمان به فینال آسیا
  • صعود علیزاده و میرزازاده به فینال قهرمانی آسیا/ شانس ۳ طلا و ۲ برنز ایران در ۵ وزن نخست
  • صعود ۵ فرنگی‌کار ایران به مرحله نیمه نهایی
  • صعود گرگانی ها به نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان، نخستین صعود کننده به نیمه نهایی