Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@18:33:07 GMT

برتری ذوب آهن و طبس/ فردا جدال شاملی و فولاد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۵۵۶۱

برتری ذوب آهن و طبس/ فردا جدال شاملی و فولاد

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله سوم از رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در بخش مردان از امروز شنبه ۲۴ مهرماه در تالار هندبال تهران آغاز شد. در این روز دو دیدار در چارچوب این مسابقات برگزار شد.

مصاف تیم‌های ذوب آهن اصفهان و رعد پدافند آمل آغازگر این مرحله لیگ بود که شاگردان حمید صادقی شاه نشین در یک بازی برتر توانستند از سد حریفشان بگذرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که از ساعت ۱۵ امروز آغاز شد، ذوب آهن نیمه نخست را با نتیجه ۱۴-۱۷ و نیمه دوم را با ۸ اختلاف و نتیجه ۲۵-۳۳ با پیروزی به اتمام رساند.

در دومین بازی نخستین روز برگزاری مسابقات مرحله سوم از دور رفت لیگ برتر هندبال از ساعتی پیش دو تیم زغال سنگ طبس و نفت و گاز گچساران به مصاف هم رفتند که در پایان زغال سنگ طبس موفق شد نفت و گاز را شکست دهد.

زغال سنگ در این دیدار جذاب و مهیج با نتیجه ۱۳ بر ۱۲ نیمه نخست را به رختکن رفت و در نیمه دوم نیز اختلاف امتیازی خود را بیشتر کرد و در نهایت با نتیجه ۳۲ بر ۲۴ پیروز این میدان شناخته شد.

لازم به ذکر است فردا در ادامه این رقابت‌ها سه بازی برگزار می‌شود که از ساعت ۱۴:۳۰ دو تیم نیروی زمینی شهید شاملی و فولاد سپاهان اصفهان جدال صدرنشینان را برگزار می‌کنند، از ساعت ۱۷ پاس ناجا قم با ستارگان دشتستان رودررو می‌شود و از ساعت ۱۹:۳۰ سپاهان نوین، صنعت مس کرمان را پیش رو دارد.

کد خبر 5329140

منبع: مهر

کلیدواژه: هندبال لیگ برتر هندبال تیم هندبال ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال تیم ملی فوتبال کره جنوبی مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر الهلال عربستان تکواندو تیم فوتبال الهلال عربستان مهدی طارمی کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان علیرضا جهانبخش باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف شهرداری گرگان با الشرطه عراق در نیمه‌نهایی سوپرلیگ غرب آسیا

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا نهم فروردین پنج شنبه  شب و در تالار زنده‌یاد محمود مشحون پذیرای تیم الشرطه عراق است.

شاگردان مصطفی هاشمی که در گروه نخست این مسابقات حضور داشتند بعد از سرگروهی و شکست رقبای خود به عنوان تیم نخست، جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا را کسب کردند و باید از ساعت ۲۲ فردا پنجشنبه ۹ فروردین رو در روی نماینده عراق قرار بگیرند.

دیدار برگشت دو تیم روز جمعه ۱۷ فروردین‌ماه برگزار می‌شود و شهرداری گرگان در دیداری خارج از خانه باید به مصاف الشرطه برود. الشرطه عراق با کسب پیروزی مقابل الاتحاد اهلی سوریه به عنوان تیم دوم راهی این مرحله شده است.

در آن سوی میدان الریاضی لبنان و ساجس دیگر نماینده لبنان رو در روی هم قرار خواهند گرفت. بازی اول دو تیم امشب برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تنیس مقدماتی جهان - مالزی؛ برتری پسران ایران مقابل هنگ کنگ
  • شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند
  • مصاف شهرداری گرگان با الشرطه عراق در نیمه‌نهایی سوپرلیگ غرب آسیا
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • اوکراین به یورو 2024 صعود کرد
  • کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال
  • لیگ برتر والیبال؛ مصاف پیکان و فولاد با یک ساعت تاخیر
  • نیمه‌نهایی حساس والیبال با یک ساعت تاخیر
  • زمان نیمه نهایی لیگ والیبال تغییر کرد