Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال اینتر در چارچوب دیدارهای هفته هشتم سری A ایتالیا متحمل یک شکست خارج از خانه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین بازی از هفته هشتم رقابت‌های سری A ایتالیا، امشب (شنبه) تیم‌های فوتبال لاتزیو و اینتر در ورزشگاه المپیکوی شهر رم به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با پیروزی 3 بر یک لاتزیو به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینتر در حالی نتیجه این بازی را واگذار کرد که با گلزنی ایوان پریشیچ از روی نقطه پنالتی در دقیقه 12 خیلی زود پیش افتاد و در پایان نیمه اول هم برنده به رختکن رفت. در نیمه دوم اما لاتزیو جریان بازی را کاملاً به سود خود تغییر داد و با گلزنی چیرو ایموبیله در دقیقه 64 از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند. در دقیقه 81 تیم میزبان با گلی که فیلیپه اندرسون زد ورق را به سود خود برگرداند و در نهایت با گلزنی سرگئی میلینکویچ ساویچ در دقیقه 1+90 خیال آبی‌پوشان پایتخت ایتالیا از بابت کسب پیروزی آسوده شد. همچنین در دقیقه هفتم وقت‌‌های تلف شده این بازی لوئیز فیلیپه مدافع لاتزیو با دریافت کارت قرمز اخراج شد.

این نتیجه به معنا ثبت اولین باخت فصل اینتر تحت هدایت سیمونه اینزاگی به دست تیمی بود که فصل گذشته توسط همین مرد ایتالیایی هدایت می‌شد. اینتر با قبول این باخت با 17 امتیاز در رده سوم جدول باقی ماند. لاتزیو اما با این پیروزی 14 امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد.

در آخرین بازی امشب سری A از ساعت 22:15 به وقت تهران میلان در ورزشگاه سن‌سیرو میزبان هلاس ورونا خواهد بود.

جدول رده‌بندی سری A

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترمیلان لاتزیو سری A اینترمیلان لاتزیو سری A

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقدماتی جام جهانی | پیروزی ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه دیدار‌های گروه E مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۸ امروز تیم‌های ازبکستان و هنگ‌کنگ در ورزشگاه ملی تاشکند به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری ۳ بر صفر شاگردان سرتکو کاتانچ تمام شد.

الدور شاهمرادف (۲۰) خاجی مراد ارکینوف (۶۳) و اوستون اورونوف (۷۰) برای ازبک‌ها گلزنی کردند.

جلال الدین ماشاریپوف، بازیکن استقلال ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و پاس گل دوم تیمش را ارسال کرد. اورونوف، ستاره پرسپولیسی ازبکستان نیز از ابتدای نیمه دوم وارد بازی شده و گل سوم تیمش را وارد دروازه هنگ کنگ کرد.

ازبکستان با این نتیجه ۱۰ امتیازی شد و تا قبل از اتمام دیدار ایران مقابل ترکمنستان به صدر جدول رسید تا حضورش در مرحله سوم مقدماتی و صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷ عربستان را قطعی کند.

دیگر خبرها

  • پیروزی شاگردان حسینی در اولین بازی سال
  • اینتر به دنبال تمدید قرارداد سیمونه اینزاگی
  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • خلاصه بازی برزیل 3 - اسپانیا 3
  • پیروزی آرژانتین مقابل کاستاریکا در دیداری دوستانه
  • اکبری ماراتن برده را باخت/ عطایی فینالیست شد
  • مهدی قایدی بهترین شد
  • مقدماتی جام جهانی | پیروزی ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس
  • گلزنی ستاره ازبک پرسپولیس مقابل هنگ کنگ
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم