Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقه دو تیم در ورزشگاه فصیل بن فهد ریاض و در حضور حدود 22 هزار 500 تماشاگر برگزار می شود. تقریبا تمام ظرفیت این ورزشگاه تکمیل شده است.دمای ورزشگاه در زمان مسابقه 31 درجه سانتی گراد است.

*تمام ورزشگاه آبی ‌پوش هستند و هواداران الهلال با لباس‌های سفید و آبی در ورزشگاه حاضر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*حامد لک پیش از شروع مسابقه با میلاد سرلک برای لحظاتی صحبت کرد.

* در ترکیب الهلال سه بازیکن خارجی موسی مارگا از مالی، گومیس از فرانسه و جانگ هیونگ سو از کره جنوبی حضور دارند.

* پرتاب سکه را سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس از سلمان الفرج کاپیتان الهلال برد.

*یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس قبل از مسابقه به استقبال ژاردیم سرمربی تیم الهلال رفت و خوش و بشی با سرمربی حریف انجام داد.

* مهدی ترابی اولین خطای بازی را در دقیقه یک روی بازیکن تیم الهلال در جناح چپ محوطه جریمه انجام داد.

* ژاردیم سرمربی الهلال از دقیقه یک مسابقه شروع به نوشیدن آب در کنار زمین کرد.

مسابقه دو تیم تا دقیقه 7 بدون گل در جریان است. برنده این مسابقه در نیمه نهایی به مصاف النصر عربستان خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس ریاض الهلال تماشاگر خوش وبش گل محمدی ورزشگاه ابی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای اونای امری آرسنال با برنتفورد فرقی ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، اونای امری پس از پیروزی 2-0 استون ویلا مقابل آرسنال در ورزشگاه امارات در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

لئون بیلی در دقیقه 84 و اولی واتکینز در دقیقه 87 برای استون ویلا گلزنی کردند تا این تیم در بازی خارج از خانه یکی مدعیان قهرمانی فصل جاری لیگ برتر انگلیس را شکست دهد.

چقدر به بازیکنانت افتخار می‌کنی؟ امری در پاسخ به این سوال گفت:"من خیلی خوشحالم. فکر می‌کنم بازیکنانم تمرکز زیادی داشتند. ما فرآیند خود را به صورت تیمی و فردی تجزیه و تحلیل می‌کردیم. این دیدار را به عنوان یک بازی بسیار سخت اما یک فرصت عالی برای کسب سه امتیاز می‌دیدیم. آماده بودیم که قوی بازی کنیم و در طول بازی تخت فشار باشیم. باید در زمین احساس راحتی می‌کردیم و سعی می‌کردیم به تدریج مالکیت توپ را حفظ کنیم و موقعیت‌هایمان را بسازیم.

آیا مدعی حضور در لیگ قهرمانان اروپا هستید؟

هفته سی و سوم. بسیار خوب، 63 امتیاز داریم... اکنون می‌توانیم مدعی باشیم. برای حفظ این روند باید بسیار اشتیاق داشته باشیم.

این بازی بهترین عملکرد شما در این فصل بود؟

دقیقا نمی‌دانم، فکر می‌کنم ما کم و بیش یکسان بازی کردیم. بازی با آرسنال در این استادیوم یا ویلا پارک، هر دو بسیار دشوار است. هر مسابقه شرایط متفاوتی دارد و به نظرم بهتر است سعی کنیم در 38 مسابقه ثابت قدم باشیم و البته هر مسابقه خیلی مهم است. ما باید تلاش کنیم و در هر بازی تمرکز کنیم. امروز ما فوق‌العاده دفاع کردیم، همانطور که بارها در طول 90 دقیقه در منچستر مقابل سیتی بازی کردیم، اما در نهایت شکست خوردیم. امروز هم همین ایده را داشتیم. همچنین از چند ویدیو بازی مقابل سیتی استفاده و آن را تکرار کردیم.

آیا به دلیل مربیگری در این تیم احساسی قوی بین شما و آرسنال وجود دارد؟

نه. آمدن به اینجا برای یک مربی مهم است چون به عنوان مربی آمدن به اینجا و شکست دادن آرسنال، بسیار دشوار است. بعد از جدایی از آرسنال، دو بار به ورزشگاه آرسنال آمدم - یکبار با ویارئال و دیگری هم امشب رقم خورد. حضورم در آرسنال به صورت انفرادی فوق العاده بود، اما اکنون تمرکزم روی استون ویلاست، برای من برد امشب مانند همان سه امتیازی است که مقابل برنتفورد و هفته بعد بورنموث به دست می‌آوریم!

دیگر خبرها

  • منافی: بازی هوشمندانه رمز برتری پرسپولیس برابر صنعت نفت است/ سرخپوشان وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوند
  • عبدالکریم در آبادان تشویق نمی شود
  • خمس از تراکتور جدا شد
  • اسدی: پرسپولیس به قهرمانی در آسیا نیازمند است/ امیدوارم خصوصی سازی در حد حرف نباشد
  • برای اونای امری آرسنال با برنتفورد فرقی ندارد!
  • اوسمار از یحیی جلو زد/ در پرسپولیس کسی دلتنگ گل‌محمدی نیست!
  • حلالی: مسائل حاشیه‌ای زیبایی فوتبال را گرفته است
  • تمرین بدنسازی پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی
  • فنونی زاده: استقلالی ها احساس خطر کردند که بیانیه دادند/ پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است
  • جانشین نکونام مشخص شد