Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@14:17:19 GMT

آزادراه تهران - شمال مسدود شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۵۷۱۳

صراط:

علی زندی‌ فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: آزادراه تهران - شمال قطعه یک در مسیر رفت و برگشت به دلیل اجرای عملیات کارگاه جاده‌ای مسدود شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در توصیه به مسافران و شهروندان، افزود: تا اطلاع بعدی و پایان عملیات تردد از محور جایگزین کرج - چالوس انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: راهداری آزادراه صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محور کرج کندوان لغو شد

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از لغو انسداد محور کرج کندوان به دلیل شرایط نامساعد جوی آب و هوا خبر داد.

به گزارش تین نیوز  از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز، علی زندی فر مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اعلام لغو انسداد محور کرج -کندوان اظهار کرد: مسیر جنوب به شمال محور کرج -کندوان که از تاریخ دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به مدت سه روز به دلیل انجام عملیات عمرانی نصب توری بر روی کوه مسدود شده بود به دلیل شرایط نامساعد جوی آب و هوا لغو و تردد برقرار شد.

زندی فر افزود: انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج_کندوان طی دو روز گذشته برای افزایش ایمنی و به‌منظور جلوگیری از ریزش سنگ صورت گرفته بود که قرار بود این انسداد امروز هم تمدید شود اما با توجه به شرایط جوی منتفی و تردد در محور برقرار شد.

 وی تصریح کرد: در صورت انسداد مجدد در روزهای آینده اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز خاطرنشان کرد: رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • تمدید انسداد جاده چالوس
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • آغاز اجرای پروژه عمرانی در جاده کرج_چالوس/ سفر به مازندران از مسیرهای جایگزین ممکن است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان