Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

 مهرداد جمال ارونقی معاون فنی گمرک ایران تصریح کرد: امشب بیش از یک میلیون دوز واکسن آسترازنکا از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی گفت: با ورود این محموله حجم واکسن‌های وارد شده به کشور از ۱۰۰ میلیون دوز خواهد گذشت.

این مقام مسئول بیان کرد: همچنین ۶ میلیون دوز واکسن سینوفارم هم فردا وارد کشور می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: معاون فنی گمرک واکسن کرونا واردات واکسن صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی تاج: زنان رعایت کنند، فصل آینده قطعا VAR خواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان تهران، مهدی تاج در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه زنان علاقمند به تماشای مسابقات لیگ یک و دو در این استان هستند اما مجوز حضور آن‌ها صادر نمی‌شود گفت: ببینید بحث زیرساخت خیلی مهم است. اتفاقا استان گیلان و باشگاه ملوان در بحث حضور زنان در استادیوم پیشرو بودند و هیچوقت هم مشکلی وجود نداشته است.

به نقل از ورزش سه او ادامه داد: اگر زیرساخت‌های لازم فراهم باشد؛ انشالله میزبان زنان در مسابقات لیگ یک و دو هم خواهیم بود اما اینجا می‌خواهم یک نکته به زنان هوادار فوتبال بگویم، ضمن اینکه به آن‌ها خیر مقدم می گوییم؛ درخواست من این است که رعایت برخی مسائل را داشته باشند تا مشکلی پیش نیاید.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال خبرنگاران استان گیلان که به اشتباهات داوری در دیدار پرسپولیس-ملوان اشاره کردند؛ گفت: همه معتقدند که دارند ضرر می‌کنند، من نمی‌دانم پس کدام تیم نفع می‌برد از داوری. اما در کل حرف درستی می‌زنید و تجهیزات وار باید به کشور وارد شود اما من شخصا امیدوار نیستم که حتی با وجود وار هم، بعضی افراد اعتراض نکنند. چون حس می‌کنم اعتراض کردن در فوتبال یک اتفاق طبیعی شده است و هرکسی باید یک اعتراضی بکند تا اگر ناکامی وجود دارد؛ مسئولیتش تقسیم شود و بخشی از آن به داور مربوط شود.

او ادامه داد: مهم این است که ما وار را وارد کنیم تا زمینه اعتراض را از بین ببریم. از همین فردا تعداد 25 داور ما در کلاس‌های آموزش وار شرکت خواهند کرد که تدریس آن به عهده مدرس اسپانیایی و ایتالیایی خواهد بود. هفت داور هم آموزش حضور در اتاق وار را خواهند دید که توسط داوران مصری و اردنی خواهد بود. این درحالی است که 6-7 داور ما همین الان لایسنس دارند. با دریافت گواهی‌هایی که بعد از این کلاس‌ها داوران دریافت می کنند؛ مشکلی از بابت داوران نخواهند داشت. این آموزش‌ها با دو دستگاهی انجام می‌شود که ما همین الان در تهران داریم و امیدواریم به زودی هفت دستگاه وارد کشور کنیم.

تاج در پایان گفت: اینکه الان من در این جمع بخواهم بگویم چه مشکلاتی در مسیر وارد کردن تجهیزات وار وجود دارد؛ به ظاهر ساده است اما در مجموع مشکلات خاص خودش را دارد که در تلاش هستیم آن را رفع کنیم و به زودی تجهیزات وارد شود. این تجهیزات به شکل ون وار خواهد بود؛ در دنیا هم ون وار مرسوم است و سپس به این شکل تجهیزات برای مسابقات به محل مربوطه اعزام می‌شود. البته در برخی از استادیوم‌ها به شکل ثابت ما وار خواهیم داشت و شرکت تجهیز مسئولیت آن را عهده‌دار خواهد بود. یک سری باشگاه مثل گل‌گهر، سپاهان، ذوب‌آهن هم خودشان تمایل دارند و ما وار را به آن‌ها واگذار خواهیم کرد. در کل تصورم این است که لیگ آینده قطعا با وار انجام خواهد شد و بخش اعظمی از این نارضایتی‌ها رفع خواهد شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894579

دیگر خبرها

  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ملی‌پوشان فوتسال وارد فرودگاه بانکوک تایلند شدند
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲۶ فروردین
  • محمد دلاوری وارد کارخانه اسلحه‌سازی شد/ ورود دوربین به پارچین
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۲۵ فروردین
  • مهدی تاج: زنان رعایت کنند، فصل آینده قطعا VAR خواهیم داشت
  • تاج: فصل آینده قطعا وار خواهیم داشت