Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@14:45:41 GMT

استقبال هواداران لاتزیو از سیمونه اینزاگی / عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۵۷۳۱

استقبال هواداران لاتزیو از سیمونه اینزاگی / عکس

سیمونه اینزاگی پس از 22 سال همکاری با لاتزیو برای اولین بار مقابل تیم سابق خود قرار گرفت. او به عنوان سرمربی اینتر به المپیکو برگشت و البته در یک بازی زیبا با نتیجه 3-1 مغلوب شد. پیش از آغاز این دیدار، هواداران لاتزیو از سیمونه اینزاگی استقبال کردند و به تشویق او پرداختند. سرمربی اینتر در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی گفته بود که به صورت هم زمان انتظار تشویق شدن و هو شدن را دارد اما هواداران بیانکوچلستی فقط او را تشویق کردند اما در عوض دی فرای و کوریا هو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنر هواداران لاتزیو خطاب به سرمربی سابق خود: 22 سال با رنگ های ما بودن، فراموش نمی شود. ممنون سیمونه!

 

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس اسناد باور نکردنی | فدراسیون فوتبال قرارداد VAR را با شرکت یک دلاری بست! کارشناس عربستانی: پیش بینی نتیجه بازی امشب؟ با 5 گل پرسپولیس را می بریم! محمدرضا گرایی: فن های محمدعلی باعث شده فعلا کشتی را از المپیک حذف نکنند! بارسلونا تمایلی برای بازگرداندن دنی آلوز ندارد اتومبیل لوچانو اسپالتی در شهر ناپل به سرقت رفته است

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال رویایی برای اینتر: میلان را ببر و قهرمان شو

به گزارش "ورزش سه"، آبی و مشکی‌پوشان شهر میلان در آستانه قهرمانی سری A قرار دارند. آنها تاکنون ۱۹ بار اسکودتو را فتح کرده‌اند و آخرین بار در فصل ۲۱-۲۰۲۰ موفق به به کسب این عنوان شده‌اند.

پس از سه سال آنها دوباره به قله فوتبال ایتالیا برگشته‌اند. همان تیم و حالا با سرمربی‌گری سیمونه اینزاگی و تیمی قدرتمندتر. آنها فصل گذشته به فینال چمپیونزلیگ رسیدند و در این فصل هم به‌طور غیرقابل باوری از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفتند اما اتفاقی ویژه می‌تواند همه خاطرات بد را از ذهن آنها پاک کند.

بیستمین قهرمانی سری A برای اینتر می‌تواند یکی از ویژه‌ترین و خاطره‌انگیزترین قهرمانی‌های آنها باشد. سرنوشت طوری رقم خورده که آنها در این مقطع از فصل با ۸۳ امتیاز، فاصله‌ای ۱۴ امتیازی با میلان داشته باشند. این بدان معناست که اگر در هفته آینده میلان را در سن‌سیرو شکست دهند، می‌توانند در مقابل چشمان رقیب قهرمانی بیستم را جشن بگیرند.

این اتفاقی است که اگر رخ دهد اینتری‌ها تا سال‌ها می‌توانند در کری‌ها و صحبت‌هایشان با هواداران میلان، آن را به یاد آنها بیاورند و فخر بفروشند. همه چیز به اینزاگی و پسرانش بستگی دارد، فقط کافی است میلان را که در بازی‌های بزرگ این فصل آمار ضعیفی داشته را ببرند و قهرمانی را قطعی کنند.

دیگر خبرها

  • این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد
  • عبدالکریم در آبادان تشویق نمی شود
  • توهین به دمبله و تشویق ام باپه توسط هواداران بارسلونا / فیلم
  • استقبال هواداران بارسلونا از بازیکنان پاری سن ژرمن؛ توهین به دمبله، تشویق ام باپه!
  • قول اینزاگی به هواداران اینتر: در دربی قهرمان می‌شویم
  • سیمونه اینزاگی سومین سرمربی سری آ با گلزنی در 40 بازی پیاپی
  • سیمونه اینزاگی: از تتو زدن خوشم نمی آید؛ اگر قهرمانی مقابل میلان قطعی شود، لذت بخش خواهد بود
  • احتمال رویایی برای اینتر: میلان را ببر و قهرمان شو
  • هدف فصل اینزاگی و اینتر: رسیدن به ۱۰۳ امتیاز
  • آذرباد: هواداران تراکتور ما را تشویق کردند